مدیرکل امور تحصیل جامعه المصطفی عنوان کرد؛

شروع سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی از چهارشنبه هفته جاری / آموزش اثر بخش شعار امسال جامعه المصطفی

شروع سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی از چهارشنبه هفته جاری / آموزش اثر بخش شعار امسال جامعه المصطفیقلی زاده گفت: سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی چهارشنبه هفته جاری با سخنرانی آیت‌الله سبحانی رسماً آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،حمیدرضا قلی‌زاده مدیرکل امور تحصیل جامعه المصطفی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات جامعه المصطفی برگزار شد،گفت: شعار آموزش اثر‌بخش عنوان شعار امسال جامعه المصطفی تعیین‌شده است.

مدیرکل امور تحصیل جامعه المصطفی با تأکید بر تجلیل و تقدیر از برخی نخبگان علمی و اخلاقی جامعه المصطفی عنوان کرد: از 30 نفر از نخبگان و طلاب جامعه المصطفی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به زمان آغاز سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی اضافه کرد: سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی ساعت 9 و 30 دقیقه چهارشنبه هفته جاری با سخنرانی آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید و آیت‌الله علیرضا اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سالن قدس مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر رونمایی از برخی آثار جامعه المصطفی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: نمایشگاهی در حاشیه این مراسم برای رونمایی از 500 عنوان انتشارات و منشورات المصطفی برپا می‌شود.

قلی زاده ادامه داد: در مراسم افتتاح آغاز سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی مدیران داخل و خارج این مرکز، مدیران حوزه‌های علمیه و برخی از روسای دانشگاه‌های کشور حضور خواهند داشت.

قلی زاده با اشاره به دانشجویان دارای کد تحصیلی دانشگاه جامعه المصطفی تصریح کرد: تاکنون بیش از 50 هزار طلبه در دوره‌های مختلف کوتاه‌مدت و بلندمدت جامعه المصطفی کد تحصیلی دریافت کرده‌اند، بیش از 99 درصد از فارغ‌التحصیلان جامعه المصطفی در دوره‌های بلندمدت مشغول تحصیل بوده‌اند.

مدیرکل امور تحصیل جامعه المصطفی ادامه داد: در حال حاضر از 110 کشور مختلف دنیا دانشجو در المصطفی مشغول تحصیل بوده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مدیریت عاطفی، بینشی و عقیدتی بسیار قدرتمندی بین آن‌ها ایجاد شده و هر کدام از آن‌ها در مناطق هدف دارای نفوذ و قدرت اثرگذاری بالایی هستند.

وی با بیان تعداد قابل‌توجه دانشجویان و طلاب فارغ‌التحصیل شده از جامعه المصطفی ادامه داد: تاکنون بالغ‌بر 50 هزار طلبه و دانشجو در داخل و خارج از ایران از مراکز جامعه المصطفی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

مدیرکل امور تحصیل جامعه المصطفی بیان کرد: از امتیازهای مهم المصطفی برگزاری دوره‌های زبانی و معارفی یک‌ساله برای طلاب و دانشجویان خارجی بوده که گنجینه بزرگی برای نشر و گسترش زبان فارسی به وجود آورده که نمونه آن در سایر مراکز بین‌المللی داخلی مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/ ح

سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود/برپایی نمایشگاهی از انتشارات ومنشورات المصطفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار