جایگاه دوم استان سمنان در انعقاد قراردادهای بانکی

مدیرکل اداره کار رفاه و تعاون اجتماعی استان سمنان گفت: 92 میلیارد و 400 میلیون تومان سهمیه استان در پرداخت تسهیلات اشتغال است.

اسماعیل غنیان مدیرکل اداره کار رفاه و تعاون اجتماعی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، درباره مصوبات جلسه کارگروه اشتغال استان گفت: 92 میلیارد و 400 میلیون تومان سهمیه استان در پرداخت تسهیلات اشتغال است که 170 میلیارد تومان مصوبات اشتغال در بانک ها است و بیش از 120 میلیارد تومان هم قرارداد انعقاد شده است و از این میزان  75 میلیارد تومان به داوطلبان اشتغال روستایی  و عشایری استان تسهیلات پرداخت شده است .

وی در ادامه افزود: استان سمنان در طرح های مصوب شده جایگاه دوم کشور و انعقاد قرارداد جایگاه چهارم کشور را داراست .

غنیان تصریح کرد: استان سمنان یکی از استان های عشایری کشور است که یکی از مصوبات امروز جلسه بحث اصلاح نژاد بود که با پیگیری های صورت گرفته از جلسه قبل مصوب شد تا با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و اداره کل امور عشایری استان دام های شناسنامه دار مانند نژاد سنگسری ، افشاری و مغانی شناسایی شوند تا این عشایر هم بتوانند از تسهیلات بهره مند شوند .

مدیرکل اداره کار رفاه و تعاون اجتماعی استان هم چنین عنوان داشت: با توجه به انعقاد قرارداد بانک ها جهت تسهیل و پرداخت 50 درصد اولیه سهمیه استان با توجه به طرح های اولویت دار هم در این جلسه بحث و تبادل نظر شد .

انتهای پیام / گ

سهمیه استان سمنان در پرداخت تسهیلات اشتغال چقدر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار