سفیر سوریه در روسیه: برای مقابله با رفتار تجاوزگرانه اسرائیل به اس ۳۰۰ نیاز داریم

ریاض حداد تاکید کرد کشورش برای حفاظت از خود در برابر اقدامات تهاجمی اسرائیل و مقابله با رفتار بیشرمانه رژیم تل‌آویو به سامانه موشکی اس۳۰۰ روسیه نیاز دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ریاض حداد، سفیر سوریه در مسکو در مصاحبه با اسپوتنیک ضمن تسلیت حادثه سقوط هواپیمای نظامی روسیه و کشته شدن پانزده نظامی این کشور در سوریه تصریح کرد برای دمشق که باید به رفتار بیشرمانه اسرائیل و اقدامات تهاجمی آن بر ضد سوریه پایان دهد، مجهز شدن به سامانه‌های موشکی زمین به هوای اس-۳۰۰ امری ضروری است.  

ریاض حداد سرنگونی هواپیمای نظامی روسیه و کشته شدن نظامیان روس در خاک سوریه را نتیجه رفتار وقیحانه رژیم اسرائیل و تهاجم این رژیم به خاک سوریه دانست.  

او تصریح کرد اسرائیل در حملات خود به خاک سوریه مراکز تحقیقاتی و اماکن غیرنظامی را هدف قرار می‌دهد. این اقدام نشان می‌دهد که اسرائیل سیاست تروریسم دولتی را در پیش گرفته است و از گروه‌های تروریستی فعال در سوریه حمایت می‌کند تا مانع از شکست آن‌ها شود.

حداد تصریح کرد سوریه حق دفاع از سرزمین خود و استفاده از همه ابزار‌ها را برای پاسخ دادن به اقدامات تجاوزگرانه اسرائیل دارد. به همین علت سوریه برای پایان دادن به اقدامات تجاوزگرانه اسرائیل به سامانه موشکی اس-۳۰۰ روسیه نیاز دارد.

انتهای پیام/

گفتگوی سفیر سوریه در مسکو با اسپوتنیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار