شهردار مهران عنوان کرد؛

واگذاری پارکینگ اربعین و پایانه برکت از طریق مزایده عمومی

شهردار مهران گفت: پارکینگ اربعین و پایانه مسافری برکت مهران از طریق مزایده عمومی به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می شود.

واگذاری پارکینگ اربعین و پایانه برکت از طریق مزایده عمومی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:حجت شاکیان عنوان کرد: پارکینگ اربعین مهران با 70 هکتار و پایانه برکت به میزان حدود 23 هکتار در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی بیان کرد: این پارکینگ ها به استناد بند 6 و 7 شصت و دومین صورتجلسه شورای اسلامی شهر مهران از طریق مزایده عمومی جهت بهره برداری به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار می شود.

شهردار مهران با بیان اینکه زیرساخت های پارکینگ اربعین و پایانه مسافری برکت در حال آماده شدن است، افزود: ایجاد سکوهای پارک سوار، سکو پارکینگ اتوبوس ، تعمیرات اساسی سرویس های بهداشتی ، حمام ، اجرای بیس و ساب بیس جاده دسترسی داخل پایانه از جمله برنامه های در دستور کار برای این پارکینگ ها است.

شاکیان ادامه داد: اشخاص واجد شرایط جهت دریافت نمونه قراردادها و اسناد شرایط بهره برداری و فرم پیشنهاد قیمت به شهرداری مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مرز مهران از جایگاه ویژه ای برای تردد زائران برخوردار بوده، اضافه کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی شهرداری مهران نیز تمهیدات لازم را برای برپایی این رویداد بزرگ آماده می کند.

انتهای پیام/ د

واگذاری پارکینگ اربعین به بخش خصوصی

برچسب ها: اربعین ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.