نظری مطرح کرد؛

معاونت ترافیک هنوز اسامی رسانه‌های دریافت‌کننده طرح ترافیک را اعلام نکرده است

عضو شورای شهر تهران در تذکری‌ به معاونت حمل و نقل و ترافیک گفت: طبق قانون هر چه سریع‌تر اسامی رسانه‌هایی که خبرنگارانشان‌ طرح ترافیک گرفته‌اند، اعلام شود.

خبرنگار: کاظمی‌/معاونت ترافیک هنوز اسامی رسانه‌های دریافت‌کننده طرح ترافیک را اعلام نکرده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت نظری‌ عضو شورای شهر تهران در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود، ضمن تشکر از اقدامات شهرداری و نیروی انتظامی در آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: متأسفانه امسال در حوزه ساماندهی‌ سرویس‌های مدارس و استفاده از خودروهای مجاز با مشکلات زیادی مواجه هستیم که باید این ساماندهی‌ با سرعت بیشتری انجام شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر من در مورد طرح‌های ترافیک خبرنگاران است، یادآور شد: من در تاریخ 6 تیر ماه طی تذکری‌ خواستار شفافیت درباره‌ نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاران و عکاسان‌ خبری شدم که معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بر خلاف آیین‌نامه، نام رسانه خبرنگاران‌ دریافت کننده طرح را اعلام نکرده بود.

وی با بیان اینکه معاونت ترافیک تنها اسامی خبرنگاران را اعلام کرده بود، گفت: همین اقدام موجب اعتراض جمعی از خبرنگاران در فضای مجازی شد که توضیحات معاونت حمل و نقل هم در این رابطه قانع کننده نبود.

نظری با بیان اینکه من بر حسب وظیفه از تمام خبرنگارانی‌ که شرایط استفاده از این طرح را داشته، اما نامشان‌ در فهرست نبود خواستم تا مدارک خود را برای پیگیری‌ تحویل من دهند.

وی با بیان اینکه من پس از دریافت این مدارک تمامی آن‌ها را دو ماه پیش به آقای پورسید‌ آقایی دادم، تصریح کرد: متأسفانه تاکنون‌ جوابی به من و خبرنگاران داده نشده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ممکن است در این میان گفته شود که تعداد مشخصی سهمیه برای خبرنگاران در نظر گرفته شده و امسال امکان صدور طرح ترافیک برای آن‌ها وجود ندارد، گفت: سئوال‌ اینجاست که تکلیف آن چند مجوز‌ی که معاونت ابطا‌لشان کرد چه می‌شود و چرا از همین تعداد برای صدور مجوز به خبرنگاران استفاده نشده است.

نظری در پایان گفت: با توجه به گذشت 6 ماه از سال 97 معاونت ترافیک‌ باید نسبت به رسیدگی به این مدارک تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار