کمبود کاغذ نداریم / اختصاص 5 تن کاغذ برای هرنشریه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: با حمایت های انجام شده مشکل کمبود کاغذ مطبوعات حل شده و کمبود کاغذ دراستان نداریم.

کمبود کاغذ نداریم / اختصاص 5 تن کاغذ برای هرنشریهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در شورای اطلاع رسانی استان همدان اظهار داشت: پیگیری های بسیاری درباره کمبود کاغذ مطبوعات در استان همدان صورت گرفت واکنون نیاز مطبوعات برطرف شده است.

وی افزود: برای هر نشریه میزان پنج تن کاغذ اختصاص و این موضوع اطلاع رسانی شد و در راستای حمایت از نشریات هزینه کاغذ نیز تقسیط شده است.

درویش نژاد با اشاره به حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صنف مطبوعات گفت: برخی برای دریافت این سهمیه اقدام نکرده اند، برخی هم حواله کاغذ را دریافت کرده و فروخته اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تاکید کرد: مشکل کاغذ از مدتها پیش در همدان حل شده و هیچ گونه کمبودی در این زمینه نداریم.

وی به کمبود مواد اولیه چاپخانه ها نیز اشاره کرد و افزود: این ملزومات خارج از حیطه وزارت فرهنگ و ارشاد بوده و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این باره پیگیری می کند.


انتهای پیام/ج

اختصاص 5 تن کاغذ برای هرنشریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار