ابهام درتاریخ دیدار تیم ملی فوتبال با حریف آفریقایی

تیم ملی فوتبال ایران در صدد است تا یک بازی دوستانه با حریفی از آفریقا انجام دهد اما هنوز تاریخ این دیدار مشخص نیست.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران که با هدایت کارلوس کی روش پرتغالی برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات آماده می شود، تاکنون تنها در دیدار دوستانه مقابل ازبکستان شرکت کرده که با گلزنی مهدی ترابی و پیروزی یک بر صفر یوزهای کشورمان همراه بود.

همچنین شاگردان پیر مرد پرتغالی قرار است، 24 مهرماه در ورزشگاه آزادی رو در روی بولیوی قرار بگیرند که برگزاری این بازی هم قطعی است. در نشست کار گروه رسانه ای فدراسیون فوتبال که یکشنبه هفته جاری ( یکم مهرماه 1397 ) برگزار شد، مسئولان فوتبال ایران اعلام کردند که تیم ملی کشورمان به مصاف تیم های برزیل و قطر بروند،  که به احتمال فراوان این تورنمنی در صورت تایید نهایی 28 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

نکته مهم در خصوص اردوی جدید، نام حریف نخست تیم ملی ایران است. طبق برنامه از پیش اعلام شده، پس از پایان هفته هشتم رقابت های لیگ برتر و مسابقات جام حذفی، لیگ تعطیل می شود و دور دوم مراحل آماده سازی تیم ملی فوتبال از 13 تا 25 مهر آغاز خواهد شد.

یوزهای ایرانی 20 مهر که از روز های فیفا دی محسوب می شود باید یک دیدار دوستانه دیگر برگزار کنند که هنوز حریف ایران مشخص نشده است اما اگر فرض را بر این بگذاریم که تیمی از آفریقا حریف ایران باشد کاملا اشتباه است چرا که در این تاریخ تیم های آفریقایی درگیر مسابقات قاره ای هستند و تیم های این قاره از تاریخ 8 تا 16 اکتبر ( 16 تا 25 مهر ) زیر نظر فیفا باید در مسابقات مقدماتی جام ملت های آفریقا 2019 حضور یابند و به نظر می رسد، دیدار نخست تیم ملی ایران  در دور دوم مرحله آماده سازی  یا لغو می شود و یا حریفی از دیگر قاره ها با تیم ملی فوتبال بازی خواهد کرد.

جام ملت های آسیا 2019 امارات از دی ماه 1397  آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است.


بیشتر بخوانید:

 قرارداد کی روش تمدید شد/ 4 شرط بزرگ سرمربی پرتغالی

کی روش در مراسم بهترین های سال فوتبال فیفا

دلیل ملاقات تاج و اینفانتینو مشخص شد


انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال ایران با کدام تیم آفریقایی بازی می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.