هفته آینده نرخ سوخت شناور‌های تجاری مصوب هیئت دولت اجرایی می‌شود

استاندار بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن مصوب هیئت دولت در نرخ سوخت شناور‌های سفاری و تجاری گفت: نرخ سوخت این شناور‌ها در استان بوشهر بر اساس مصوبه هیئت دولت تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود.

هفته آینده نرخ سوخت شناور‌های تجاری مصوب هیئت دولت اجرایی می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهربا بیان اینکه مقابله با کالای قاچاق در استان از سوی دستگاه‌های ذیریط قابل تحسین و تقدیر است اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی دست اندرکاران مبارزه با قاچاق اعم از تعزیرات حکومتی، نیروی امنیتی و انتظامی، دریابانی، سپاه، گمرک و دیگر دستگاه‌ها قابل تقدیر و سپاس است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد و معیشت ساحل نشینان از طریق دریا محقق می‌شود افزود: علاوه بر صید و صیادی بسیاری از مردم ساحل نشین استان بوشهر از طریق تجارت دریایی امرار معاش می‌کنند که باید تسهیلات لازم در این راستا فراهم شود و توسعه یابد.

استاندار بوشهر از تصویب نرخ سوخت شناور‌های تجاری در هیئت دولت خبر داد و بیان کرد: برای رونق بخشی به صنعت تجارت دریایی، تسریع در صادرات و تامین مایحتاج عمومی جامعه نرخ سوخت شناور‌های تجاری در هیئت دولت تصویب شده که باید برای رونق بخشیدن به فعالیت تجارت دریایی این مصوبه عملیاتی و اجرایی شود.

گراوند با تاکید بر این نکته که شناور‌های تجاری افزون بر تامین مایحتاج عمومی بندرنشینیان نقش مهمی نیز در صادرات کالا دارند گفت: نرخ سوخت این شناور‌ها در استان بوشهر بر اساس مصوبه هیئت دولت تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود تا مشکل لنج‌داران و ملوانان در سواحل استان بوشهر برطرف شود.

وی، تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر مکلف است تا اوائل هفته آینده نرخ سوخت شناور‌های تجاری مصوب هیئت دولت برای اجراء در استان پیگیری و اجرایی کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر تامین لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران و تریلی‌های استان بیان کرد: باید از ظرفیت‌های استان بوشهر در واردات لاستیک مورد نیاز ماشین‌های سنگین استفاده شود که در این راستا کارگروهی تشکیل و راهکار‌های لازم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/م

نرخ سوخت شناورهای تجاری مصوبه هیئت دولت در استان بوشهر اجرایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.