سی‌ان‌ان: اظهارات ترامپ درباره ایران متناقض است

شبکه سی‌ان‌ان پس از پایان نطق ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل در تحلیلی اعلام کرد سخنان وی درباره ایران با یکدیگر در تناقض است.

سی‌ان‌ان: اظهارات ترامپ درباره ایران متناقض استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان پس از پایان نطق ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل به تحلیل آن پرداخت. 

«جیم شوتو»، خبرنگار بخش امنیت ملی سی‌ان‌ان در این باره گفت: «آنچه که ساعاتی پیش در توئیت دونالد ترامپ درباره ایران می‌بینیم که در آن رئیس جمهور ایران را فردی دوست داشتنی می‌خواند و سپس در بدو ورود به سازمان ملل هرگونه دیدار با طرف ایران را منتفی می‌داند و سپس در پشت تریبون مجمع عمومی سازمان ملل لحن خود را تغییر داده و دولت ایران را مستبد می‌خواند، تمامی گفتار‌هایی است که درباره ایران در تضاد است.»

دونالد ترامپ پیش از حضور در هفتاد وسومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در توئیتی نوشته بود: «با وجود درخواست‌ها هیچ برنامه‌ای برای دیدار با حسن روحانی، رئیس جمهور ایران ندارم. شاید یک روزی در آینده (دیدار کنیم). مطمئنم که او انسانی کاملاً دوست داشتنی است.»

ترامپ سپس هنگام ورود به سازمان ملل در موضعی متناقض درباره ایران گفت تهران باید لحن خود را تغییر دهد و همچنین این ادعا را مطرح کرد که کشورش به دنبال روابط خوب با ایران است اما اکنون این اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار