توزیع سبد نوشت افزار بین دانش آموزان محروم سمنان

دو هزار و ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در پانزدهم و شانزدهم شهریورماه برگزار شد و نیکوکاران یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و کالا به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی افزود: کمک‌های نقدی مردمی در جشن عاطفه ها برای تهیه نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش دانش‌آموز تحت حمایت نیازمند کمیته امداد و نیازمندان استان سمنان هزینه شد.

به گفته وی، دو هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان بسته‌های لوازم‌تحریر را قبل از بازگشایی مدارس دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها یازدهم مهرماه برگزار می‌شود، گفت: دانش آموزان ۴۲۲ مدرسه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای تأمین نیازهای ضروری همکلاسی‌های محروم، به آن‌ها اهدا می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی ابزار نوین ارتباطی در جذب کمک‌های مردمی و تسهیل در این امور، گفت: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق نصب نرم‌افزار سکه و یا شماره‌گیری # ۰۲۳*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، و یا واریز به‌به حساب بانک صادرات به شماره ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و کارت‌بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴، کمک‌های نقدی خود را برای جشن عاطفه‌ها واریز کنند.

انتهای پیام / گ

 دو هزار و ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار