فرمانده تکاوران دریایی دوران دفاع مقدس :

امیر حبیب الله سیاری سلطان اعتماد به نفس است

فرمانده تکاوران دریایی دوران دفاع مقدس گفت: امیر حبیب الله سیاری سلطان اعتماد به نفس بوده و امروز شاهدیم علاوه بر فعالیت های نظامی پیشرفت های علمی نیز در نیروی دریایی شکل گرفته است.

امیر حبیب الله سیاری سلطان اعتماد به نفس است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ناخدا یکم هوشنگ صمدی فرمانده تکاوران دریایی دوران دفاع مقدس صبح چهارشنبه در مراسم نکوداشت امیر دریادار حبیب الله سیاری گفت: در هفته دفاع مقدس سوگوار دلاورانی از تبار خورشید هستیم.

وی ادامه داد: آنها با عشق به وطن و اعتقاد راسخ به اصول مذهبی، برای سربلندی ایران اسلامی جنگیدند و در این میان تکاوران دریایی ارتش بودند که همواره از آب های خلیج فارس دفاع کردند.

فرمانده تکاوران دریایی دوران دفاع مقدس یادآور شد: امروز منطق جنوبی خلیج فارس و جاده ماهشهر به آبادان همچنان نشانه هایی از این بزرگمردی نمایان است و در میان ابن رزمندگان، مردانی بودند که در اوج جانبازی و رشادت بودند.

ناخدایکم صمدی افزود: ستم یکم حبیب الله سیاری در سال ۵۹ این حرکت را به تازگی آغاز کرد که پس از مجروحیت فرمانده گروهان جایگزین می شود، افسرجوانی بدون تجربه اما را قدرت و فکر کار خود را شروع کرد.

وی ادامه داد: این افسر با همان جوانی و نداشتن تجربیات عملی، عقیده و هدفی که دارد بر همه چیز وارد می شود و سپس رده های فرماندهی را طی می کند و عملیات موفق در جزایر سه گانه را اجرایی می کند.

فرمانده تکاوران دریایی دوران دفاع مقدس افزود: ۱۰ سال فرمانده نیروی دریایی می شود و نیروی دریایی قدیمی را از ریشه تغییر می دهد و امروز شاهد خودکفایی کامل نیروی دریایی هستیم.

ناخدا یکم صمدی تاکید کرد: پیشرفت نیروی دریایی به جایی می رسد که از آب های داخلی وارد آب های بین المللی می شود و با دزدان دریایی به نفع همه کشورها فعالیت می کند.

وی تاکید کرد: امیر حبیب الله سیاری سلطان اعتماد به نفس بوده و امروز شاهدیم علاوه بر فعالیت های نظامی پیشرفت های علمی نیز در نیروی دریایی شکل گرفته است.

انتهای پیام/ب

صحبت های فرمانده تکاوران دریایی دوران دفاع مقدس در شیراز

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار