نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

اقتدار ایران از ایثارگری نیروی مسلح است

آیت الله شاهچراغی گفت: عزت و قدرت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت ها و ایثارگری های نیروهای مسلح است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار فرماندهان و مسئولان ارشد سپاه استان سمنان گفت:  شهدا ، خانواده معظم آنها و رزمندگان دفاع مقدس از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله شاهچراغی افزود: عزت و قدرت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون رشادت ها و ایثارگری های نیروهای مسلح است که غیورمندانه از کشورشان دفاع کردند ، شهید شدند و یا همچنان در عرصه های مختلف جهاد می کنند. 
 
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به نقش شهدا درحفظ انقلاب اسلامی ایران ، به خدمات ارزنده سپاه در عرصه های دفاع مقدس و تلاش و کار در دیگر سنگرهای پاسداری از کشور هم اشاره کرد و گفت: اگر سپاه نبود کشور اینگونه با قدرت و اقتدار در مقابل انواع حربه ها و دشمنان مقابله نمی کرد.
 
سردار حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان هم با اشاره به اینکه انس و الفت مردم و نیروهای مسلح بسیار قوی و همواره رو به افزایش است گفت :همین قدرت الهی و برگرفته از نهضت عاشورای حسینی در نیروهای مسلح عامل افزایش پشتوانه های مردمی آن شده است .
در این دیدار با حضور پدران شهیدان فخاریان ، حاجی قربانی و فولادی از تصاویر حضور نماینده ولی فقیه در استان در جبهه های حق علیه باطل رونمایی و از نقش ارزنده آیت الله سید محمد شاهچراغی در هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد .
 
انتهای پیام / گ

عزت و قدرت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت ها و ایثارگری های نیروهای مسلح است

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار