ورود 4 هزار فقره پرونده قاچاق به تعزیرات حکومتی همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: 4 هزار و 398 فقره پرونده قاچاق در حوزه کالا و خدمات کشف و ضبط شد.

ورود  4 هزار فقره پرونده قاچاق به تعزیرات حکومتی همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان به مجموع و میانگین قاچاق در استان اشاره کرد و افزود: در استان همدان 547 فقره پرونده قاچاق تشکیل شده که 109.3 درصد پرونده مختومه بوده که میانگین ارزش جمع کل آنها به 87 میلیارد ریال رسیده است.

وی در مورد محکومیت‌های پرونده‌های قاچاق اظهار داشت: در حوزه کالا و خدمات 4 هزار و 398 فقره پرونده به ارزش 22 میلیارد ریال تشکیل شده که 98.2 درصد از پرونده‌ها مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اعلام کرد: جمع کل قاچاق حوزه خدمات بهداشتی 5 هزار و 307 پرونده به ارزش 10 میلیارد ریال است.

حسن پور به افزایش قیمت میوه اشاره کرد و افزود: این افزایش قیمت به دلیل بی‌نظمی در میدان تره‌بار همدان است که با اجرایی شدن تصمیماتی که استاندار همدان که تعیین کرده است، می‌توان تاحد امکان گرانفروشی را کنترل کرد.

وی تأکید کرد: به طور قاطع با هر گونه گرانفروشی و احتکار کالا برخورد می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند با شماره تماس 32523442 گزارشات خود را به ما اعلام کنند.

انتهای پیام/ب

کشف قاچاق کالا در همدان

برچسب ها: قاچاق ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.