صفاری فر مطرح کرد؛

لزوم ارائه خدمات روانشناسی و کاردرمانی به ناشنوایان در مراکز توانبخشی

مدیر کل مراکز توابخشی و توانپزشکی بهزیستی کل کشور گفت: مراکز توانبخشی باید خدمات روانشناسی و کار درمانی را به ناشنوایان ارائه دهند.

لزوم ارائه خدمات روانشناسی و کاردرمانی به ناشنوایان در مراکز توانبخشیبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت گرامیداشت روز ناشنوایان مراسم تقدیر از فعالان حوزه ناشنوایان و کم شنوایان استان تهران برگزار شد. در این مراسم افروز صفاری فر مدیر کل مراکز توانبخشی و توانپزشکی بهزیستی اظهار کرد: ناشنوایانی که از مراکز توانبخشی بهزیستی ترخیص می‌شوند، همچنان می‌توانند یارانه دریافت کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵ درصد از سهمیه یارانه افراد پشت نوبت مراکز توانبخشی افزایش می‌یابد، افزود: مراکز کاشت حلزون معمولا خدمات توانبخشی را به مراکز خود ارجاع می‌دهند و لازم است در خصوص این موضوع پیگیری‌های لازم صورت گیرد و همچنین انتظار می‌رود مراکز ما خدمات روانشناسی و کاردرمانی را جزء بسته خدمتی خود قرار دهند.

صفاری فرد ادامه داد: همچنان ما از زبان اشاره حمایت می‌کنیم و از انجمن ناشنوایان درخواست داریم برای افرادی که با ناشنوایان تعامل دارند، کلاس‌های آموزشی برگزار کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار