مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبرداد:

بیشترین تردد ناوگان کالا و مسافری از پایانه مرزی بازرگان

پایانه مرزی بازرگان بیشترین تردد ناوگان کالا و مسافری را در 6 ماهه نخست سال جاری به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  گفت: در شش ماهه اول سال جاری حدود ۱۶۷ هزار ناوگان کالا از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند.

ارسلان شکری افزود: در این مدت حدود ۸۶ هزار دستگاه ناوگان کالا به پایانه‌های مرزی استان وارد و در حدود ۸۱ هزار دستگاه ناوگان کالا هم از پایانه‌های مرزی استان خارج شده اند.

وی گفت: پایانه مرزی بازرگان با ۱۲۶ هزار تردد بیشترین تردد ناوگان کالا را در بین پایانه‌های مرزی استان به خود اختصاص داده و پایانه مرزی تمرچین با ۲۸ هزار تردد و پلدشت با ۸ هزار تردد در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته اند.

شکری ادامه داد: در بین پایانه‌های مرزی استان تردد ناوگان کالای ورودی نیز متعلق به پایانه مرزی بازرگان با ۷۰ هزار تردد و در خروج از کشور نیز متعلق به همین پایانه با ۵۶ هزار تردد است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همچنین در مورد تردد ناوگان مسافری در پایانه‌های مرزی استان افزود: در مجموع در حدود ۹۲۰۰ ناوگان مسافری در شش ماهه نخست سال جاری از پایانه‌های مرزی تردد کردند که پایانه مرزی بازرگان با تردد حدود ۴۹۰۰ ناوگان مسافری بیشترین عملکرد را در بین سایر پایانه‌های استان به خود اختصاص داده است.

 

انتهای پیام/ی

 

پایانه مرزی بازرگان رتبه نخست  تردد

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.