چرخش چرخ های ایران ترانسفو به همت جوانان نخبه زنجانی

چرخ تولید در شرکت ایران ترانسفو که بیش از 50 سال سابقه کار دارد با همت جوانان همین خطه که اکثرا هم از نظر علمی و فنی توانمند و نخبه هستند ، همانند عقربه های ساعت می چرخد.

ظهیری مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به این که عراق ،افغانستان،پاکستان و کشورهای آفریقایی بازارهای صادراتی محصولات تولیدی این شرکت هستند گفت : با بازسازی روند سوریه تلاش ها بر این است که که بازار مناسبی هم در انجا برقرار کنیم.

وی افزود : با وجود این که ترکیه رقیب اصلی ما در منطقه است اما درصدد هستیم تا با کمک و همت نیروهای نخبه نه تنها بازار داخل را اشباع کنیم بلکه بازارهای صادراتی خودمان را نیز گسترش بدهیم.

مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو با بیان این که از نظر تکنولوژی و نو آوری در صنعت ترانسفور ماتور جزو 16 شرکت برتر در این حوزه در جهان هستیم خاطر نشان کرد : چشم انداز این شرکت رسیدن به 10 شرکت برتر جهان می باشد.

ظهیری روند آتی این مجموعه را مثبت ارزیابی کرد و گفت : اشتغال ایجاد شده در این صنعت در سال های آینده نیز حفظ خواهد شد.

وی تاکید کرد : برای این که چرخ تولیدکنندگان وطنی دراین حوزه از کار نیوفتد ، و همچنین به دلیل ملی بودن محصول تولیدی این شرکت، نیاز به همت و دستگیری مسئولان و متولیان امر بیش از پیش احساس می شود.


انتهای پیام /ک


تلاش شرکت ایران ترانسفو برای افزایش بازارهای صادراتی خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.