رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

توجه به کیفیت اجرا در پروژه‌های ناتمام ضروری است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان توجه به کیفیت کار و اجرا در پروژه‌های ناتمام را ضروری دانست و بر اولویت بندی و تمرکز روی طرح‌های شاخص در کنار بهره گیری از خلاقیت‌ها تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بهرام نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان شامگاه چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان قروه با محوریت بررسی و ارزیابی پروژه‌های ناتمام به اهداف سفر یک روزه خود اشاره کرد و اظهار داشت: هدف اول این است که تصمیم گرفته شده به صورت منظم و مستمر روند توسعه شهرستان‌ها و پروژه‌ها رصد و ارزیابی شود و اگر پروژه مشکل خاصی دارد و موانع سر راه آن وجود دارد برای رفع آن مشکل پیگیری‌ها صورت گیرد.

وی هدف دوم را مربوط به تصمیم گرفته شده در شورای برنامه ریزی استان دانست و گفت: به دنبال این هستیم که در همه شهرستان‌ها در میان پروژه‌های مختلف آن پروژه‌ای که اهمیت بالایی دارد احصا و برای رشد آن تصمیم گیری شود.

به گفته نصراللهی زاده باید طرح‌ها اولویت بندی شده و در این راستا وظایف مدیران شهرستان به عنوان برنامه کاری یک ساله فهرست و بیان می‌شود تا یک جهش اصولی صورت گیرد.

وی خواستار توجه به کیفیت کار و اجرای صحیح برای پروژه‌های مشکل دارد شد و بیان کرد: همیشه پروژه‌های زیادی همزمان با هم شروع می‌شوند و برای اتمام دچار ایست خواهند شد لذا تصمیم بر این است که تمرکز بر روی پروژه‌های شاخص باشد.

در ادامه نصراللهی زاده به اینکه همه کار‌ها با پول حل نمی‌شود، اشاره کرد و معتقد بود خیلی از جا‌ها تصمیم گیری و تعامل نقش دارند و در واقع اگر بناست توسعه‌ای در قروه اتفاق بیفتد حتماً توسط مسئولان شهرستان رقم خواهد خورد.

وی در خصوص برنامه‌های مدنظر برای جذب سرمایه گذار از رویکرد دولت در استفاده از بخش خصوصی گفت و افزود: رویکرد دولت این است که خود را از بعضی از کار‌ها کنار کشیده و زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی فعال کند و در واقع حضور بخش خصوصی را بیشتر فراهم سازد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با اشاره به اختیارات قانونی ویژه‌ای که امسال برای جذب سرمایه گذار در نظر گرفته شده، تصریح کرد: بنا نداریم پروژه‌های مشکل دارد را به بخش خصوصی واگذار کنیم بلکه به دنبال تسهیل در کار‌ها هستیم و آن طرح‌هایی که مشکل کمتر داشته و قابلیت اجرا دارند را انتقال خواهیم داد.

انتهای پیام/ف

توجه به کیفیت کار و اجرا در پروژه‌های ناتمام را ضروری دانست

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.