سرهنگ بخشنده خبر داد؛

بزرگترین خرده فروش مواد مخدر تهران به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری مهمترین خرده فروش مواد مخدر در پایتخت با لباس مبدل پیک موتوری در بزرگراه همت خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از شناسایی و دستگیری بزرگترین خرده فروش موادمخدر در پایتخت خبر داد و اظهار کرد: بنابر گزارش‌های مردمی و پس از گذشت ۴ ماه فعالیت اطلاعاتی و پلیسی، ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، بزرگترین خرده فروش موادمخدر را در بزرگراه‌های شهر تهران شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در خصوص این موضوع پرونده‌ای تشکیل شد گفت: این متهم در دو نقطه از بزرگراه همت تقاطع بزرگراه کردستان و مدرس و همچنین در بزرگراه حکیم در تقاطع بزرگراه چمران فعالیت می‌کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه این متهم بزرگترین خرده فروش موادمخدر در شمال تهران بزرگ و بزرگراه همت است، گفت: دو تیم عملیاتی جهت دستگیری متهم به محل فعالیت وی اعزام شدند. متهم که  به همراه همدستش در پوشش پیک موتوری بود، اقدام به ایجاد رعب و وحشت با استفاده از یک قبضه چاقو نمود و به ماموران پلیس حمله کرده و قصد مصدوم کردن آن‌ها را داشت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قبل از آنکه متهم بتواند اقدامی انجام دهد وی را به همراه همدستش دستگیر کرده و در بازرسی از آن‌ها، مقدار ۱۵۹ گرم هروئین و ۴۱ گرم ماده مخدر شیشه و یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد و متهمان همراه با اموال مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شدند.

سرهنگ بخشنده در پایان اعلام کرد: پس از بررسی پرونده متهمان در مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، پرونده جهت صدور حکم و بررسی‌های بیشتر  به مقام قضایی ارجاع داده خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار