سردار سلامی در همایش اقتدار عاشورایی در اصفهان:

اجتماعات باشکوه مردم بسیجی ثبات قدم را به جهانیان نشان داد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اجتماعات باشکوه مردم بسیجی در مراکز استان‌ها روح اقتدار، جهاد، مقاومت و ثبات قدم را به جهانیان نشان دادند.

اجتماعات باشکوه مردم بسیجی ثبات قدم را به جهانیان نشان دادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش اقتدار عاشورایی در اصفهان گفت:  واقعه غم‌انگیز اهواز هرچند سناریویی خطرناک برای تفرقه‌افکنی بود، اما عکس‌العمل مردم آن دیار و حضور بیکران مردم در مشایعت شهیدان نشان داد محاسبات مادی دشمنان برای ملت ایران قابل اعتنا نیست.

وی گفت: اجتماعات باشکوه دیروز مردم بسیجی در مراکز استان‌ها به خصوص حضور نمادین بسیجیان در ورزشگاه آزادی، حملات رعدآسای موشکی به قلب تروریست‌های تکفیری دوباره روح اقتدار، جهاد، مقاومت و ثبات قدم را به جهانیان نشان دادند.

سردار سلامی افزود: همواره این مردم بودند که باطل السحر دشمنان در ۴۰ سال گذشته بودند؛ پیوند امت و امام رمز پیروزی در همه عرصه‌های ایستادگی در برابر فتنه‌های دشمنان بوده.

وی تصریح کرد: در تاریخ نمی‌توانید ملتی را پیدا کنید که ۴۰ سال تنها در مقابل دشمنان مختلف ایستاده و راه سربلندی را هم طی کرده باشد؛ این به برکت ولایت فقیه و تبعیت مردم است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نمی‌توانید در تاریخ تقابلی را به یاد بیاورید که قدرتی مانند آمریکا و همراهانش انقدر از ملتی مانند ایران بار‌ها شکست خورده باشند.

وی در ادامه گفت: در طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم یکی از شگفت‌انگیزترین نتایج رقم خورد؛ یک ملت به تنهایی و با اقتدا به عاشورا بزرگترین ائتلاف از دشمنان را شکست داد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران توانست بازدارندگی ابدی را در جهانی پر از آشوب برای خود تامین کند؛ برای ادامه این روند باید قدرت سازی کنیم و هموارخ در صحنه باشیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.