سردار فدوی مطرح کرد؛

کشور از امنیت کامل برخوردار است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امنیت کامل در کشور برقرار است گفت: تک‌تک ضدانقلاب را دنبال می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم ناامنی در منطقه ایجاد شود.

کشور از امنیت کامل برخوردار استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار علی فدوی در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش امنیتی محرم ۲ که در منطقه عمومی شاهو کامیاران برگزار شد، با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری یک رزمایش خوب و بسیار زیبا بودیم، اظهار داشت: در جمع سال‌های اخیر، که مأموریت‌های نیروی زمینی سپاه در شمالغرب و کردستان تامین امنیت کامل است، همواره این استان مورد مطامع دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امنیت کامل در استان کردستان حاکم است، گفت: استان کردستان همواره مورد مطامع دشمنان نظام و بدخواهان مردم و کُرد‌ها بوه و از ۲۴ بهمن ۵۷ این دشمنان به منطقه کردستان چشم طمع دارند و می‌خواهند به انقلاب ضربه بزنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به برکت جان‌فشانی‌هایی که در طول این سالیان طولانی انجام شد و شهدایی همچون شهید بروجردی، شهید کاوه، شهید کاظمی و بسیاری از شهدای دیگر و شهدای اخیر کردستان که جان خود را تقدیم انقلاب کردند، امنیت در کردستان برقرار است.

وی با بیان اینکه سپاه متولی اصلی تامین امنیت در استان است، ادامه داد: به هر نقطه کردستان که بروید، زندگی، رشد و پیشرفت به‌تمام معنا جریان دارد و این نشان می‌دهد که مردم برای حفظ امنیت کنونی پای کار هستند.

سردار فدوی افزود: آمریکایی‌ها و کشور‌های هم‌پیمان اروپایی و گروه‌های ضدانقلاب تلاش‌های وحشتناکی برای ضربه‌زدن به نظام و از بین بردن امنیت کشور می‌کنند و تنها بخشی از دشمنی‌های خود را بروز می‌دهند و قسمت اعظم آن را بروز نمی‌دهند.

وی با اشاره به تلاش‌های همه جانبه ضدانقلاب اظهار کرد: به دلیل بصیرت بالای مردم و حضور نیرو‌های سپاه، امنیت در کشور برقرار است و در طول این چهل سال از عمر انقلاب، پیروز صحنه بوده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در طول این چهل سال از انقلاب، آمریکا منشاء تمام دشمنی‌ها بوده است، گفت: در آخرین کتابی که آمریکایی‌ها نوشته‌اند از "ترامپ" به‌عنوان آخرین رئیس‌جمهور یاد کرده‌اند چراکه آمریکا در حال فروپاشی است.

وی یادآور شد: براساس آیه شریفه‌ای که به‌روی سینه تمام پاسداران هست، هر روز خود را موظف می‌دانیم که استقامت و توان خود را بالاتر ببریم و این نشان می‌دهد که نیرو‌های سپاه ثابت‌قدم و هر روز با تجهیزات مدرن و به‌روز، قدرت خود را ارتقاء می‌دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تک‌تک ضدانقلاب را دنبال می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم ناامنی در منطقه ایجاد شود.

انتهای پیام/ز

امنیت کامل در کشور برقرار است

برچسب ها: سپاه ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.