رباتی که توانایی طراحی روی هر سطح عمودی را دارد +فیلم

یک استودیو طراحی رباتی نوشتاری اختراع کرده است که می‌تواند محتوای دیجیتالی را بر روی هر سطح عمودی بکشد.

رباتی که توانایی طراحی روی هر سطح عمودی را دارد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلاتر (Plotter)، یک دستگاه خروجی رایانه است که به طور معمول برای چاپ تصاویر یا دیگر ترسیم‌های صفحه نمایش بکار می‌رود. به دلیل توانایی رسم خط، دایره و سایر اشکال، به‌ طور معمول برای تهیه ترسیم‌های فنی و معماری و نیز سایر تصویرهای بُرداری به کار می‌رود. پلاترها می‌توانند عمودی یا افقی چاپ کنند. و انواع مختلفی دارند. پلاترهای جوهر افشان که مانند چاپ‌گرهای معمولی هستند، پلاترهای قلمی که با استفاده از یک یا چند قلم رنگی خطوط را روی کاغذ یا رسانه ای شفاف، رسم می‌کنند و پلاترهای الکترواستاتیکی.

تا به حال این فکر به ذهن شما رسیده است که دیوار اتاق شما بسیاری ساده است و نیاز به یک تغییر دارد؟ به تازگی رباتی ساخته شده است که می‌تواند دیوار معمولی اتاق شما را به یک اثر هنری تبدیل بکند.

نام این ربات Scribit است. Scribit یک کلمه لاتین به معنی "می‌نویسد" است. Scribit یک پلاتر عمودی است که مستقیما به اینترنت متصل می‌شود. این دستگاه را یک استودیو طراحی که توسط کارلو راتّی، استاد کارشناسی ارشد موسسه تکنولوژی ماساچوست، اداره می‌شود طراحی کرده و ساخته است.

این ربات می‌تواند هر چیزی از نقاشی‌های قدیمی تا منوی رستوران را بازسازی و طراحی کند. این ربات می‌تواند روی هر سطح عمودی کار طراحی را انجام دهد. این سطوح می‌توانند دیوار، وایت برد، شیشه و حتی گچ باشند. این دستگاه با چهار ماژیک قابل پاک شدن کارش را انجام می‌دهد. Sciribit می‌تواند هرگونه محتوای دیجیتال را طراحی کند، پاک کند و دوباره طراحی کند. پروسه نصب این دستگاه تنها پنج دقیقه زمان می‌برد. تنها چیزی که این دستگاه احتیاج دارد یک پریز برقی است.

در ادامه فیلمی از نحوه کار این ربات جالب را مشاهده می‌کنید:

 

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر


انتهای پیام/

ربات پلاتر

 

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار