اقدام بازاریان ممسنی در پاسخ به ضد انقلاب ها/بازاریان: مغازه‌های خود را بیشتر باز نگه می داریم

فرماندار شهرستان ممسنی گفت:بازاریان و اتاق اصناف شهرستان ممسنی دست به اقدامی ابتکاری زدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، داوود ایوبی فرماندار شهرستان ممسنی، با اشاره به اقدامات اخلالگرانه برخی از سایت‌ها و رسانه‌های خارجی مبنی بر تعطیلی بازارها گفت: بازاریان و اتاق اصناف شهرستان ممسنی در اقدامی انقلابی ضمن ابراز مخالفت با این جریانات دست به اقدامی ابتکاری زدند. 

وی با اشاره به اینکه این اقدام کاملا خودجوش و توسط بازاریان شکل گرفت، گفت: بازاریان شهرستان ممسنی و شهر نورآباد تصمیم گرفتند برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در ساعات غیر از ساعت رسمی نیز مغازه‌های خود را باز نگه دارند. 

فرماندار شهرستان ممسنی افزود: بازاریان در این زمینه نیز بیانیه‌ای صادر و اعلام کردند که برای کمک به مردم و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در خرید و فروش انصاف را به طور کامل رعایت کنند. 

ایوبی بیان کرد: دشمن تحریکات زیادی برای بستن مغازه‌ها و تعطیل کردن کار دارد اما هیچ یک از بازاریان به این درخواست‌ها توجه نمی‌کنند و برائت خود را اعلام کردند. 

 دشمن با استفاده از شبکه‌های معاند ماهواره‌ای و در فضای مجازی  طرحی مبنی بر اعتصاب بازاریان و اصناف را در روز شانزده مهرماه اعلام کردند که بازاریان ممسنی در اقدامی خودجوش تصمیم به مقابله با این طرح گرفتند. 

انتهای پیام/ب

بازاریان و اتاق اصناف شهرستان ممسنی پاسخ ضد انقلاب ها را دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.