رویت یک یوفوی مرموز در آسمان مکزیک! +فیلم

پرسه یک یوفوی درخشان در آسمان شهر مکزیکوسیتی کشور مکزیک خبرساز شد.

پرسه یوفوی مرموز در آسمان مکزیک! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرسه یک یوفوی مرموز را در آسمان کشور مکزیک به تصویر می کشد. در این ویدئو یک یوفوی مثلثی شکل با چراغ های درخشان در آسمان شهر مکزیکوسیتی دیده می شود. ویدئوی منتشر شده این شی پرنده درخشان را در حالی که به آرامی از میان ابرها حرکت می کند نشان می دهد.

این ویدئو برای نخستین بار در کانال colourufo با کپشن سند قطعی حیات فرازمینی ها در یوتیوب منتشر شد. بنا به ادعای فردی که این فیلم را تهیه کرده او چندین یوفوی مختلف را در لحظه تهیه فیلم در آسمان مشاهده کرده بود.

در این ویدئو که یکشنبه شب از آسمان تهیه شده است یک نور سفید رنگ از سمت راست به سمت چپ آسمان حرکت می کند و پس از افزودن بر سرعت خود ناگهان ناپدید می شود. آپلودکننده این ویدئو سپس ویدئویی از از حرکت اسلوموشن این شی پرنده ناشناس در آسمان منتشر کرد که به نظر می رسید این تک نور سفید رنگ بیشتر شبیه به یک یوفوی مثلثی شکل است. انتشار این ویدئو مورد توجه متخصص یوفو "اسکات .سی . وارینگ " قرار گرفت. او در کامنتی نوشت : " این ویدئو توسط یک محقق استرالیایی یوفو در حالی که مشغول تماشای یک دوربین سیتی کم زنده از شهر مکزیکوسیتی بود تهیه شد. این محقق به اینکه بسیار سخت کار می کند مشهور است و در این لحظه او یک یوفوی هرمی شکل را در حالی که به آرامی در آسمان مشغول پرسه زدن بود شکار کرد. "

اسکات در پایان کامنت خود در یک نتیجه گیری نوشت : " این ویدئو یک سند قطعی است که فرازمینی ها در مکزیک فعال هستند."

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو از پرسه یک یوفوی درخشان در آسمان شهر مکزیکوسیتی مکزیک در حالی خبرساز می شود که به تازگی ویدئویی که رویت واضح یک یوفو روی ماه را نشان می داد نیز خبرساز شده بود. یک ستاره شناس آماتور انگلیسی در حالی که با تلسکوپ در حال رصد ماه بود متوجه عبور این یوفوی سیاه رنگ از روی ماه شد.

انتهای پیام/

پرسه یوفوی مثلثی شکل درخشان در آسمان مکزیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار