سرپرست وزارت تعاون در ساری:

اختصاص ۱۷ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۷ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی با محوریت چهار بانک تخصیص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در گردهمایی فرماندهان بسیج سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۷ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی با محوریت چهار بانک تخصیص یافته است.

وی افزود: تاکنون ۷۰ درصد در مرحله اول در استان مازندران پرداخت شده است و اشتغال فراگیر با ۶ محوریت در حال اجراست.

محسنی‌بندپی باید نگاه همه جانبه‌ای را در پیش بگیریم تا روستاییان در روستا باقی بماند، گفت: ۱۷ هزار میلیارد تومان برای توسعه و اشتغال روستا‌ها اختصاص داده‌ایم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: حمایت اجتماعی یکی دیگر از اولویت‌های دولت است که مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از ابتدای سال گذشته یک تا سه برابر شده است.

وی گفت: در جلسه هیات دولت روز گذشته تصویب شد که از ۲۰ میلیون خانوار ایرانی حمایت اجتماعی صورت بگیرد که ساز و کار آن به‌زودی اعلام می‌شود.

وی افزود: ۷۶۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نوبت ارائه خدمات قرار دارند.

اقتصاد با شوک دچار مشکل می شود

علی‌حسین رعیتی‌فرد مسئول سازمان بسیج جامعه کارگری و کارخانجات کشور نیز با بیان اینکه در حوزه اقتصادی نتوانستیم استقلال خود را حفظ کنیم گفت: اقتصاد با یک شوک اقتصادی و تحریم دچار مشکل می شود.

وی با بیان اینکه بسیج برای کمک به دولت آماده است، افزود: در جنگ نظامی، فرمانده سپاه و ارتش بود و در حوزه اقتصادی نیز فرمانده دولت است و همه باید لباس جنگ اقتصادی بپوشیم و کمک کنیم و روحیه جهادی و منش بسیجی را گسترش دهیم تا از این برهه حساس بگذریم.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار