اتمام ساخت و ساز یک هزار و 263 واحد مسکونی زلزله زده تا پایان مهر ماه

فرماندار گیلانغرب از ساخت و تکمیل یک هزار و 263 واحد مسکونی این شهرستان که در جریان زلزله 7 و سه دهم ریشتری آبان پارسال تخریب شده بود، تا آخر مهر خبر داد.

  اتمام ساخت و ساز یک هزار و 263 واحد مسکونی زلزله زده تا پایان مهر ماهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب چهارشنبه شب در جلسه رفع مشکلات مناطق زلزله زده گیلانغرب گفت: تاکنون پروانه پایان کار احداث یک هزار و 81 واحد مسکونی احداثی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 2 هزار واحد احداثی نوع 2 نیز در گیلانغرب شناسایی شده است، اضافه کرد: از مجموع 17 هزار و 833 واحد مسکونی ارزیابی شده در این شهرستان، 16 هزار و 824 واحد خسارت دیده اند که چهار هزار و 748 واحد آن احداثی و 16 هزار و 824 واحد مسکونی دیگر نیز تعمیراتی هستند.

فرماندار گیلانغرب بیان کرد: تاکنون 812 واحد دامی و کشاورزی خسارت دیده از زلزله در این شهرستان با پرداخت 65 میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات، نوسازی و بازسازی شده اند.

محمودیان همچنین در این جلسه خواستار پرداخت 6 میلیارد ریال سهم شهرداری بابت جمع آوری نخاله های ساختمانی شهری توسط ستاد معین بازسازی شد.

انتهای  پیام/ز

ساخت و تکمیل یک هزار و 263 واحد مسکونی در گیلانغرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار