هدف دشمن؛ خدشه دار کردن اعتماد عمومی مردم به نظام است

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دشمنان نظام ، پس ازناکامی در شبهه افکنی در اعتقادات جوانان، اعتماد عمومی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته اند.

هدف دشمن؛ خدشه دار کردن اعتماد عمومی مردم به نظام استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ یدالله موحد در جلسه با رؤسای دادگاه و دادستان‌های سراسر استان کرمان گفت: عزت و سربلندی، استقلال و آزادی که این انقلاب اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورده است ثمره خون هزاران هزار شهید از شایسته‌ترین فرزندان این ملت است.

وی با اشاره به اینکه صیانت از این عزت، سربلندی، استقلال و نظام رسالت بسیار سنگینی است که برعهده ماست، افزود: باید باور داشته باشیم که مسئولیتی که پذیرفته ایم یک امانت است و امانت دار شایسته‌ای باشیم.

موحد گفت: باید سعی کنیم تمام ظرفیت و توان خود و همکاران قضائی و اداری و امکانات سازمانی را برای خدمت صادقانه و بدون منت به مردم فعال کنیم و بکار ببندیم چرا که این حق مردم است و ادای حق منت ندارد بلکه مردم نسبت به مسئولان منت نهاده و آن‌ها را امین خود دانسته و اماناتی به آنان سپرده اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه همه باید در قبال این امانت به نحواحسن و مطلوب انجام وظیفه کنیم، افزود: امروز کشور و ملت ایران در شرایط و آزمون جدیدی قرار گرفته است در دهه‌ی ۶۰ ملت قهرمان ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) در جنگ نظامی و با حداقل امکانات در مقابل قدرت‌های نظامی دنیا با اتکا به قدرت لایزال الهی بر دشمنان چیره شدند و سربلند بیرون آمدند و هشت سال دوران دفاع مقدس را به یک سرمایه ملی و تاریخی برای کشور تبدیل کردند.

موحد با اعلام اینکه عرصه تهاجم و نبرد تغییر کرده و جنگ را به میدان اعتماد عمومی نظام کشانده اند، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا مردم ایران را از لحاظ معیشت و امور روزمره دچار سختی کنند و بستری را فراهم سازد تا با عمیلات روانی بسیار گسترده با انتشار شایعات و دامن زدن به نابسامانی‌های اقتصادی و با شایعات و تهدیدات دروغ اراده پولادین و انسجام ملی مردم راخدشه دار و متزلزل سازد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان سعی می‌کنند به بزرگترین سرمایه این انقلاب و نظام که اعتماد عمومی و پشتوانه مردم است لطمه وارد کند، گفت: در این عرصه همه‌ی مردم، مسئولین و مدیران قضائی باید با وحدت، همدلی، صبر، متانت و تدبیر این تهاجمات را بشکنیم همان طور که فرمایشات عزت آفرین، بااقتدار و حکیمانه مقام معظم رهبری در جمع با عظمت یکصد هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی، امواج یاس آفرین دشمن را در هم شکست و تبلیغات روانی دشمن را خنثی کرد.

موحد افزود: همه‌ی ما باید حول محور ولایت تلاش کنیم تا برای مردم امنیت و آسایش روانی فراهم سازیم و بتوانیم حمایت از تولیدات داخلی وحمایت از اقتصاد را بومی و مقاوم کنیم مانند دوران دفاع مقدس که به این نتیجه رسیدیم که باید توان دفاع نظامی را افزایش دهیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: ترور‌ها نشان داد که ایران توان اطلاعاتی خود را به حد لازم ارتقاء بخشیده است و امروزه تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی همه‌ی ما را باید به این باور برساند که اقتصاد کشور با اتکا به منابع داخلی در مقابل این تهاجمات مقاوم می‌شود و باتوجه به اینکه کشور ما سرشار از منابع خدادادی و ثروت‌های کم نظیری است این امر شدنی است.

موحد تصریح کرد: بحول و قوه‌ی الهی این اتفاق رخ خواهد داد و ملت ایران و نظام جهوری اسلامی این تهدید را که بر کشور عارض شده است را به یک فرصت تبدیل و گامی بلند‌تر برای پیشرفت و استقلال خود بر می‌دارد.
انتهای پیام/ح

خدشه کردن اعتماد عمومی هدف دشمن نظام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار