رعایت حرمت و شأن پلیس بر همه آحاد جامعه لازم و ضروری است

فرماندار بافق گفت: تعامل و احترام به حقوق شهروندان باید به گونه‌ای اجرا شود تا شأن و منزلت پلیس نیز حفظ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق به مناسبت هفته ناجا  در دیدار فرمانده و مدیران انتظامی شهرستان ، پلیس را مظهر اقتدار کشور توصیف کرد و گفت: رعایت حرمت و شأن پلیس بر همه آحاد جامعه لازم و ضروری است.

زاده رحمانی با بیان اینکه کشور ایران از لحاظ مساحت جغرافیایی گستردگی بالایی دارد افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون کشور ایران دست خوش جریانات و حوادث گوناگونی بوده است.

وی ادامه داد: برخی از حوادث بزرگی در کشور اتفاق افتاده که اگر در برخی دیگر از کشور‌ها روی می‌داد آن کشور نابود می‌شد، اما با صبوری و تحمل بالای مردم میهن اسلامی و همت نیرو‌های نظامی و انتظامی توانسته ایم در تمامی این مسائل سربلند باشیم.

زاده رحمانی  افزود: جامعه باید با دقت به مفاهیم اجتماعی،  لطافت مورد نیاز را کسب کند تا برخی از ناهنجاری‌های موجود کاسته شود و با ایجاد اطمینان در بین مردم هزینه‌های مادی و معنوی مدیریت کشور کاسته شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه احترام به قوانین در طی سال‌های گذشته در بین نسل جوان و نوجوان روند رو به رشدی داشته است.

فرماندار بافق  با بیان اینکه پلیس در اجرای قوانین با حفظ تعامل و احترام به حقوق شهروندی باید انجام وظیفه کندگفت: تعامل و احترام به حقوق شهروندان باید به گونه‌ای اجرا شود تا شأن و منزلت پلیس نیز حفظ شود.

حجت الاسلام حسنی مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در ستاد انتظامی شهرستان بافق نیز در این دیدار به بیان ویژگی‌های شهر امن از دیدگاه قرآن و احادیث پرداخت و گفت: شهر امن شهری نمونه است که اولویت اول آن امنیت و آسایش مردم  باشد.

 حسنی با بیان اینکه مردم در شهر امن به راحتی کسب درآمد و سرمایه گذاری می‌کنند ادامه داد: خوشبختانه با همت مسئولان و مدیران اجرایی و نظامی و انتظامی شهرستان بافق به این مهم دست یافته است و به عنوان یک شهر نمونه و امن معرفی شده است.

انتهای پیام/ی

اجرای قوانین با حفظ تعامل و احترام به حقوق شهروندی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار