شناسایی ۳ باند سازمان یافته سرقت اموال در شهرستان ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:در ۱۹ روز گذشته ۳ باند سازمان یافته سرقت اموال در شهرستان ارومیه شناسایی و متلاشی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: در نوزده روز گذشته ۳ باند سازمان یافته سرقت اموال و کالا در سطح شهرستان ارومیه شناسایی و متلاشی شد.

سردار اصلانی افزود: از این باند‌ها ۱۳۸ نفر سارق دستگیر شدند که در بازجویی‌ها سارقین به ۱۷۲ فقره سرقت از منازل، مغازه‌ها و وسایط نقلیه متوقف شده در خیابان‌ها و کوچه‌ها اعتراف کردند.

وی اظهار کرد: باند اول مربوط به سرقت از ویلا باغ‌های امامزاده ارومیه بود. باند دوم نیز مربوط به خودرو‌های مسروقه بود که سارقین پس از اوراق کردن و استفاده از قطعات خودرو‌های مسروقه در خودرو‌های تصادفی اقدام به فروش آن‌ها می‌کردند همچنین سارقین قطعات الکترونیکی خودرو‌ها را که هر کدام به ارزش ۲۰ میلیون ریال بود سرقت کرده و می‌فروختند.

سردار اصلانی در ادامه گفت: باند سوم نیز مربوط به سرقت‌های شبیه به مسلحانه بود که سارقین با استفاده از اسلحه‌های قلابی از خودرو‌هایی که راننده آن‌ها خانم بود اقدام به سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ارزش کلیه اقلام مسروقه کشف شده از ۳ باند مذکور را ۴ میلیارد ریال ذکر کرد.

سردار اصلانی همچنین از مجهز شدن فرماندهی انتظامی استان به خودروی پلاک خوان خبر داد و افزود: با استفاده از خودروی پلاک خوان تمام خودرو‌هایی که پیگرد قانونی و توقیف قضایی دارند و یا سرعت آن‌ها بیش از حد مجاز می‌باشد را از ۵۰۰ متری در هر دو باند شناسایی می‌کند.
گفتنی است از کشفیات اخیر فرماندهی انتظامی استان نمایشگاهی در ساختمان فرماندهی دایر شده است.

انتهای پیام/م

شناسایی  سرقت اموال در شهرستان ارومیه

برچسب ها: پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.