وزیر ارتباطات: علم نجوم حلقه اتصال صنعت فضایی با عموم مردم است +فیلم

آذری جهرمی در حاشیه همایش‌ «تسبیح ستارگان کویر مرنجاب» در کاروانسرای مرنجاب آران و بیدگل گفت: علم نجوم حلقه اتصال صنعت فضایی با عموم مردم است.

علم نجوم؛ حلقه اتصال صنعت فضایی با عموم مردمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اوایل این هفته در سفر خود به شهر کاشان در مراسم آغاز هفته نجوم  در کاروانسرای مرنجاب آران و بیدگل حاضر شد. همایش‌های نجوم و گردشگری فضاپایه نیاسر و تسبیح ستارگان کویر مرنجاب به‌ مناسبت هفته جهانی فضا در کاشان برگزار شد.

این همایش پنج‌شنبه ۱۲ مهر با حضور وزیر ارتباطات، سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل و نیاسر در مجلس، علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران، علی‌اکبر مرتضایی قهرودی فرماندار کاشان و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

وزیر ارتباطات در حاشیه همایش نجوم که در کاروانسرای مرنجاب آران و بیدگل برگزار شد، درباره علم نجوم  و رابطه آن با زندگی مردم توضیحاتی را ارائه کرد. در ادامه می‌توانید قسمت‌هایی از صحبت‌های آذری جهرمی درباره علم نجوم و توضیحات او  در این حوزه را ببینید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار