دبیر و سخنگوی ستاد اربعین خراسان رضوی خبر داد؛

نام نویسی بیش از ۳۶ هزار زائر پیاده اربعین از خراسان رضوی در سامانه سماح

دبیر و سخنگوی ستاد اربعین خراسان رضوی گفت: تا امروز ۳۶ هزار و ۷۱۳ زائر پیاده اربعین از استان در سامانه سماح سازمان حج و زیارت نام نویسی کرده اند

ثبت نام ۳۶۷۱۳ زائر پیاده اربعین از استان در سامانه سماح سازمان حج و زیارتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مهدی فروزان دبیر و سخنگوی ستاد اربعین خراسان رضوی گفت: این آمار مربوط به بازه زمانی چهارشنبه چهارم مهر تا پنجشنبه نوزدهم ماه جاری است.

وی افزود: این افراد در قالب ۱۷ هزار و ۷۶۲ گروه موفق به ثبت نام در سامانه مذکور برای تشرف پیاده به زیارت حضرت اباعبدلله الحسین (ع) شده اند.

فروزان گفت: ثبت نام زائران پیاده اربعین در سامانه سماح سازمان حج و زیارت از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه چهارم مهر ماه آغاز شده است.

وی از متقاضیان شرکت در این همایش بزرگ دینی درخواست کرد از مراجعه به کنسولگری عراق خودداری و برای ثبت نام به ۲۷۳ دفتر کارگزاری در سطح مشهد مقدس و استان مراجعه کنند.

فروزان با اشاره به هزینه‌های خروجی زائران پیاده گفت: مجموع هزینه‌های خروجی زائران پیاده ۴۱ دلار تعیین شده بود که مبلغ قابل پرداخت برای هر نفر ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان می‌شد، اما با دستور رئیس جمهور مبلغ ۱۰۷ هزار تومان از این مبلغ کسر شد و متقاضیان در شرایط جدید باید ۲۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان بپردازند.

دبیر و سخنگوی ستاد اربعین خراسان رضوی افزود: این رقم شامل ویزا، بیمه و خدمات هلال احمر می‌شود.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

نام نویسی از زائران پیاده اربعین در سامانه سماح سازمان حج و زیارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار