بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

الوان‌پور: برای طلای پاراآسیایی از جان مایه گذاشتم

مرد طلایی پارادوومیدانی ایران در سومین دوره بازی‌های آسیایی تأکید کرد، برای دستیابی به این موفقیت از جان مایه گذاشته است.

الوان‌پور: برای طلای پاراآسیایی از جان مایه گذاشتمبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   محمد الوان‌پور پس از دستیابی به مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۶/۵۷ مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اظهار کرد: به دلیل ادغام کلاس ما با یک کلاس بالاتر کارمان خیلی سخت و دشوار بود. واقعاً برای دستیابی به مدال طلا نهایت تلاشم را کردم و از جان مایه گذاشتم.

وی با اشاره به این که مسابقات پرتاب نیزه در بازی‌های پارالمپیک در کلاس F۵۶/۵۷ برگزار نمی‌شود، خاطر نشان کرد: شاید تصمیم بگیرم در آینده در موادی دیگر هم رقابت کنم.

الوان‌پور در پایان گفت: از همه افرادی که برای موفقیت من زحمت کشیدند و دعا کردند، تشکر می‌کنم.

خالوندی: رکورد خودم در جهان را دو متر افزایش دادم

محمد خالوندی هم که در رشته پرتاب نیزه شرکت کرده و جایگاه سوم را به نام خود ثبت کرد، گفت: امروز توانستم بهترین رکوردهایم را بزنم. من امروز و در این رقابت‌ها، رکورد خودم در جهان را دو متر جابجا کردم ولی به طلا نرسیدم. امیدوارم این رکوردها انگیزه‌ای باشد برای بازی‌های بعدی تا بتوانم در پارالمپیک و مسابقات جهانی عملکرد بهتری داشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانست مدال خوشرنگ‌تری بگیرد، این طور پاسخ داد: پیش بینی خودم این بود که رکورد پایین‌تری ثبت کنم و فکرش را نمی‌کردم پرتاب‌هایم تا این حد بتواند رکوردها را جابجا کند اما وقتی بازی‌ها استارت خورد، با انگیزه‌ای که گرفتم، ۴۸ متر پرتاب کردم و رکورد خودم در جهان را شکستم.

خالوندی در نهایت گفت: از کمیته ملی پارالمپیک و ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان خواهش می‌کنم نگاه بهتر و حمایت‌های بیشتری به ماده ورزشی و کلاس‌های ما داشته باشد. سال بعد، مسابقات جهانی را پیش رو داریم و می‌توانیم در همین کلاس قهرمان و نایب قهرمان شویم و باز هم مدال‌های اصلی را برای ایران به دست بیاوریم. امیدوارم این دوستان با حمایت‌هایشان باز هم به ما انگیزه بدهند تا بتوانیم بهترین رکوردها را بزنیم و برای ایران افتخار و مدال کسب کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات ملی پوشان دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار