واشنگتن پست: مقامات ترکیه از قتل خاشقجی فایل صوتی و فیلم دارند

آنکارا به واشنگتن اطلاع داده است فایل صوتی و فیلم‌هایی در اختیار دارد که کشته شدن جمال خاشقجی را در داخل کنسولگری عربستان در استانبول تأیید می‌کند.

واشنگتن پست: مقامات ترکیه از قتل خاشقجی فایل صوتی و فیلم دارندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از روزنامه واشنگتن پست گزارش داد: آنکارا به واشنگتن اطلاع داده است فایل صوتی و فیلم هایی در اختیار دارد که کشته شدن جمال خاشقجی را در داخل کنسولگری عربستان در استانبول تأیید می کند.

در این ویدئوها خاشقجی و بازجویانش و نحوه شکنجه و کشته شدن او نشان داده می شود. همچنین صدای تیم امنیتی شنیده می شود که خاشقجی را قبل از کشتن و تکه تکه کردن مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

در سوی دیگر، سناتور باب کورکر، سناتور ارشد حزب جمهوریخواه آمریکا اعلام کرد یافته های اطلاعاتی و جاسوسی نشان می دهد رژیم آل سعود به طور مستقیم در توطئه چینی و ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد حکام سعودی به ویژه محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور نقش داشته است.

سخنان باب کورکر، نماینده ی جمهوریخواه ایالت تنسی در مجلس سنای آمریکا در شرایطی بیان می شود که روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع خود در ترکیه گزارش داد مقام های ترک بر این باورند که تشکیلات حکومتی در ریاض دستور ترور جمال خاشقجی را صادر کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریم علیخانی
۰۹:۳۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۷
خاشقچی چه خطری برای محمد بن سلمان داشت، که چنین سرنوشتی برایش رقم خورد؟!!! (تاکنون هیچکس به دنبال جواب این سوال نرفته است)
آخرین اخبار