دشمن به دنبال آن است که در همه موضوعات کشور اثرگذاری داشته باشد

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت:امروز بستر فضای مجازی می‌تواند در سرنوشت بسیاری از مسایل مهم نقش اساسی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی دیروز در جلسه فعالان مجازی شهر اصفهان پیرامون تصویب لایحه CFT اظهار کرد: اگر غفلت بعضی از خودی‌ها نبود سی اف تی رای نمی‌آورد چون موافقانش نه قوی بودند نه استدلال داشتند.

وی با بیان این که این که 120 نفر رای منفی به سی اف تی دادند و پیشرفت خوبی بود، اضافه کرد: این اتفاق مرهون تلاش فعالان فضای مجازی، دانشجویان و طلاب بود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه خاطرنشان کرد: برخی در سال 95 بر خلاف همه قوانین خیانت کردند و 41 تعهد را پذیرفتند.

وی ادامه داد: FATF چهار لایحه بود که 2 لایحه آن داخلی و 2 لایحه آن الحاق به کنوانسوین‌های خارجی بود.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: لایحه اول اصلاح لایحه مبارزه با پولشویی و لایحه دوم اصلاح لایحه تامین مالی تروریسم بود که این دو لایحه داخلی است که ما تعهد به اصلاح دادیم چون این لایحه‌ها داخلی هستند، مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه لایحه‌های سوم و چهارم الحاق به کنوانسیون‌های خارجی است، ادامه داد: لایحه سوم پالرمو بود که اشکالاتی داشت که هنوز هم در جریان است اما آخرین و خطرناک ترین لایحه CFT بود که خیلی اشکال در آن است یکی اینکه تعریف تروریست با این لایحه است و بر اساس این شاخص‌ها سردار جنگل و رئیسعلی دلواری هم تروریست هستند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: نکته دوم این که این افرادی که تروریست اعلام می‌شوند توسط نهادهایی که این لایحه مشخص می‌کند محاکمه خواهند شد، ضمن این که این نهادها اشرافیت و رصد کامل بر تمام تراکنش‌های مالی ما پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد شورای نگهبان کلیات را رد کند منتها بعضی از حقوقدانان شورای نگهبان که اسم خودی دارند اما عملشان غیر از آن است در تلاشند تا سی اف تی در شورای نگهبان رد نشود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به ترکیب نسبی اصولگرایان، مستقلان و حامیان دولت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروزه یکی از روش‌های مستعمره کردن کشورها با ابزار فضای مجازی است، آن‌ها می‌خواهند ارزش‌های خودشان را در جامعه ما وارد کنند.

وی افزود: آمریکایی‌ها برای ما 7 برجام پیش‌بینی کرده‌اند که یکی از آن‌ها برجام هسته‌ای بود هدف این برنامه نیز این است که گام به گام کشور ما را از کشوری انقلابی به کشوری استعمار شده تبدیل کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که یکی از ابزارهای آن‌ها در این راه فضای مجازی است، تصریح کرد: عده‌ای معتقدند فضای مجازی را بصورت کلی کنار بگذاریم تا یک بستر بومی آماده شود و در آن جا فعالیت شکل بگیرد؛ عده‌ای می‌گویند باید در فضای موجود فعال شد و عملیات را بطوری انجام دهیم که بر آن‌ها فائق آییم و عده‌ای می‌گویند حتی اگر نتوانیم عملیات فعالی داشته باشیم باید در این فضا حضور داشته باشیم تا از پیشرفت آنان جلوگیری کنیم اما بهترین نظر در این رابطه شیوه‌‌ای است که حضرت آقا آن را بیان کرده‌اند.

وی با بیان این که دشمن به دنبال آن است که در همه موضوعات کشور اثرگذاری داشته باشد، تصریح کرد: امروز بستر فضای مجازی می‌تواند در سرنوشت بسیاری از مسایل مهم نقش اساسی داشته باشد و به گونه‌ای می‌تواند طوفان به پا کند که کسی نتواند در برابر حرف حق گفته شده دوام آورد.

حاجی‌دلیگانی در پایان گفت: در مجلس دیدم که بسیاری از نمایندگان از پیام‌های مخالف نظرشان در فضای مجازی ناراحتند و البته این مخالفت‌ها بر روی آن‌ها اثرگذار است.

 

انتهای پیام/م

 

حضور نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در جلسه فعالان مجازی شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.