«پلنگ سیاه ۲» ساخته خواهد شد/ تایید نویسندگی و کارگردانی «رایان کوگلر» برای فصل دوم

طبق اخبار منتشر شده «رایان کوگلر» کارگردان و نویسنده فصل اول این فیلم رسما وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم «Black Panther ۲»(پلنگ سیاه ۲) را بر عهده گرفته است.

«پلنگ سیاه 2 » ساخته خواهد شد/ تایید نویسندگی و کارگردانی «رایان کوگلر» برای فصل دومبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اینکه فیلم سینمایی «پلنگ سیاه ۲» به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی دنیای سینمای مارول در آمریکا تبدیل شد، این استدیو اسفند ماه سال گذشته ساخت ادامه این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد: بازگشت رایان کوگلر برای کارگردانی فصل دوم این فیلم تا به امروز تایید و اعلام نشده بود.

طبق خبر‌های منتشر شده «کوگلر» رسما برای کارگردانی و نوشتن فصل دوم این فیلم باز خواهد گشت. کوگلر رسما در آستانه بستن قرارداد همکاری با مارول استودیو برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله «پلنگ سیاه ۲» است و او نوشتن فیلمنامه این فیلم را از اوایل سال آینده میلادی (۲۰۱۹) آغاز خواهد کرد.

داستان فصل اول این فیلم پس از وقایع فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» اتفاق می‌افتد. جایی که تونی استارک از خجالت کاپیتان آمریکا درآمد و در این میان شخصیت «تچالا» یا همان پلنگ سیاه نیز به مخاطبان سینما معرفی می‌شود. اتفاقات فیلم این بار پیرامون شخصیت پلنگ سیاه و سرزمین زادگاهش در آفریقاست. سرزمینی خیالی و پیشرفته به نام «واکاندا» که تچالا به آن باز می‌گردد تا بر تخت پادشاهی تکیه زده و حاکم عادلی برای مردم سرزمینش باشد.

وی پس از به پا کردن کمی گرد و خاک ساده در مبارزه‌ای نفس گیر، پادشاه به حق واکاندا می‌شود، اما پس از مدتی که متوجه می‌شود یک دلال تجهیزات نظامی به نام کلای موفق به دزدیدن ویبرانیوم شده، تچالا، اوکویو و نامزد سابقش ناکیا را مامور می‌کند تا به سراغ کلای بروند اما اتفاقات دیگری در این میان رقم می‌خورد.

فیلم «پلنگ سیاه» که در زمان اکران با تحسین منتقدان مواجه شد در اوایل سال ۲۰۱۸ با چندین رکورد شکنی نمایش خود را آغاز کرد و در نهایت فروش حدود ۱/۳۴۶ میلیارد دلار در سراسر جهان که این فروش شامل ۷۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۴۶/۶ میلیون دلار در دیگر کشور‌های جهان می‌شود را تجربه کرد. انتظار می‌رود که چادویک بوزمن، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، آنجلا باست، در فیلم «پلنگ سیاه ۲» بازگردند و بار دیگر به ایفای نقش بپردازند.

پس از موفقیت چشمگیر این فیلم در سال گذشته باید دید آیا استدیو مارول می‌تواند بار دیگر این موفقیت را تکرار کند و شخصیت ابرقهرمان «تچالا» را دوباره به صدر سینمای جهان برساند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ساخت فیلم «پلنگ سیاه ۲»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار