درمان پورعلی‌گنجی ۲ ماه طول می‌کشد/ مدافع تیم ملی ۳ بازی تدارکاتی را از دست داد

مدافع تیم ملی فوتبال ایران به دلیل آسیب دیدگی سه بازی تدارکاتی آینده ملی پوشان کشورمان را از دست داد.

درمان پورعلی‌گنجی ۲ ماه طول می‌کشد/ مدافع تیم ملی ۳ بازی تدارکاتی را از دست دادبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ایرانی تیم اوپن بلژیک در هفته نهم ژوپیلر لیگ در بازی مقابل کورتریک که با برتری سه بر یک تیمش همراه شد از ناحیه پا آسیب دید.

او از زمان مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا، همراه سایر ملی پوشان به زمین پژوهشگاه نفت نمی‌آمد و زیر نظر میکائیل موریرا در ساختمان پک مشغول مداوای پای مصدومش بود.

در حالی که تصور می‌شد پورعلی گنجی با رفع آسیب دیدگی اش مشکلی برای حضور در ترکیب تیم ملی برای بازی مقابل بولیوی که قرار است ۲۴ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار شود نداشته باشد، اما طولانی شدن روند درمان دفاع وسط تیم ملی سبب شد او این بازی را به صورت قطعی از دست بدهد.

پورعلی گنجی امروز (جمعه) با عصا در تمرین تیم ملی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حضور یافت و کریم انصاری فرد، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش برای خوش و بش با او سمت مدافع لژیونر تیم ملی رفتند.

طبق اعلام منابع موثق درمان آسیب دیدگی پورعلی گنجی حدود ۲ ماه طول می‌کشد و به این ترتیب او بازی‌های تدارکاتی بعدی تیم ملی مقابل ترینیداد و توباگو و ونزوئلا را هم از دست می‌دهد.

حال باید دید پورعلی گنجی که در سال‌های اخیر همواره از مدافعان اصلی تیم ملی بوده است برای حضور در جام ملت‌های آسیا که از ۱۵ دی تا ۱۲ بهمن در امارات برگزار می‌شود به آمادگی لازم می‌رسد یا خیر؟

انتهای پیام/

مصدومیت مدافع تیم ملی کار دستش داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار