ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻭﻟﻲ ﻓﻘﻴﻪ ﺩﺭ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ:

ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﻛﻤﻚ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﻛﺸﻮﺭ ﺭا ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻫﻴﻢ

ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻭﻟﻲ ﻓﻘﻴﻪ ﺩﺭ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﮔﻔﺖ:ﻣﺴﻮﻻﻥ و ﻣﺮﺩﻡ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ و ﺩﺳﺖ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﺑﺎﻳﺪ ﻛﺸﻮﺭ ﻣﺎﻥ ﺭا ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻫﻴﻢ.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ ﺁﻳﺖ اﻟﻠﻪ ﻧﻮﺭ ﻣﻔﻴﺪی ﻧﻤﺎﻳﻨﺪه ﻭلی ﻓﻘﻴﻪ ﺩﺭ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ اﻣﺮﻭﺯ ﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯ ﻭﺣﺪﺕ ﺑﺨﺶ ﺟﻤﻌﻪ ﺩﺭ ﮔﺮﮔﺎﻥ ﮔﻔﺖ: این اجتماع بزرگی که در سراسر کشور در هفته گذشته و همچنین اﺟﺘﻤﺎع ۱۰۰ ﻫﺰاﺭ ﻧﻔﺮی که در ورزشگاه تهران انجام انجام شد اثر آن و برای شرایطی که امروز کشورمان دارد بسیار خوب و مفید است.

وی ادامه داد: مهمترین اسلحه هر کشوری مردم هستند وقتی دنیا این حضور را می‌بیند و می‌فهمد که با مردم و نظام این کشور نمی‌توان بازی کرد بنابراین این حضور بسیار ارزشمند است.

نماینده، ولی فقیه در مورد سخن مقام معظم رهبری که فرمود: دنیا سعی دارد که درمورد مسائل ایران بن بست نمایی کند گفت: دشمن می‌خواهد به مردم القا کند که هیچ راهی جز تسلیم در مقابل آمریکا ندارد، اما مردم ما محکم ایستاده اند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی آمریکا گفت: در سال ۱۹۵۰، شصت و پنج درصد تولیدات ناخالص دنیا در داخل آمریکا تولید می‌شد، اما امروز کمتر از ۲۵ درصد شده است که با افت شدیدی مواجه شده است.

آیت الله نورمفیدی گفت: آمریکا به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و مشروعیت بین المللی در دنیا بسیار ناتوان شده است.

وی گفت: براین اساس، این فرض درست نیست که باید در مقابل آمریکا زانو بزنیم و ما باید جنگ و دعوا‌های داخلی را کنار بگذاریم و برای نجات کشورمان از جان و دل مایه بگذاریم.

نماینده، ولی فقیه در گلستان با اشاره به ۲۲ مهرماه مصادف با روز استاندارد گفت: همه ما، از کشاورز، کارمند، اداری و همه و همه باید جنسی را که تولید می‌شود تا جایی که علم و دانش حکم می‌کند درست انجام دهیم و استاندارد داشتن کالا یک امر شرعی است.

وی همچنین با اشاره به روز ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی گفت: ورزش یک امر پسندیده اسلامی است و هر کسی به تناسب سنش باید ورزش کند که برای سلامتی فردی و اجتماعی بسیار مفید است.

انتهای پیام/م
 

صحبت های آیت الله نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه گرگان

برچسب ها: نماز جمعه ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.