امام جمعه بافق:

جوانان سرمایه‌های کشور هستند/ ایران حرکات و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

امام جمعه بافق گفت: هیچ کدام از مشکلات واحد کشور نمی‌تواند نظام را به بن برساند و طبق گفته رهبر معظم انقلاب هیچ گاه پای آمریکا به کشور باز نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان به گفته‌های دشمن مبنی بر به بن بست رسیدن ایران اشاره کرد و گفت:هیچ کدام از مشکلات واحد کشور نمی‌تواند نظام را به بن برساند و طبق گفته رهبر معظم انقلاب هیچ گاه پای آمریکا به کشور باز نخواهد شد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با بیان اینکه این کشور موقعیت‌های حساسی را پشت سر گذاشته و با مشکلات متعددی روبرو شده است افزود: در طول چهل سال پیروزی انقلاب مشکلات زیادی را شاهد بوده ایم، اما با رهبری امام خامنه‌ای و امام راحل (ع) توانسته ایم آن‌ها را حل کنیم.

وی بیان داشت: دشمن هیچ گاه نمی‌تواند به ایران ضربه بزند و مشکلات اقتصادی کشور نیز با برنامه ریزی نخبگان مرتفع خواهد شد.

خطیب جمعه بافق به تبیین ارزش‌های نسل جوان در جامعه پرداخت و اعتماد به نفس، ایستادگی و جهاد سازندگی را از ویژگی جوانان این کشور بیان کرد.

سلیمانی به رشادت‌های جوانان رزمنده در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جوانان این کشور روحیه ایثار و ایستادگی خود را حفظ کردند و نگذاشتند دشمن یک وجب از خاک کشور را تصرف کند.

وی افزود: جوانان در دوران ۸ساله دفاع مقدس از حریم نظام و انقلاب دفاع کردند و با جهاد سازندگی جلوی حرکات ضد انقلاب را گرفتند و در مقابل تکفیری‌ها قیام کردند.

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه جوانان سرمایه‌های کشور هستند خاطر نشان کرد: همه آن‌ها فدائیان نظام و انقلاب هستند و ایران کشوری شسکت ناپذیر است و می تواند تمامی حرکات دشمن را خنثی کند.

سلیمانی ادامه داد: مرز‌های این کشور از امنیت بالایی برخوردار هستند و دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی بر لزوم حفظ وحدت و انسجام همگان در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: وحدت و انسجام کشور در مقابل دشمن بالاترین اصل است.

خطیب جمعه بافق به دیگر موضوعات روز کشور اشاره و تصریح کرد: تصویب لایحه اخیر مجلس در راستای مقابله با تروریست و سرمایه گذاری موضوعی است که به شورای نگهبان ارجاع داده شده است و اگر دشمن وضع اقتصادی کشور را بفهمد امنیت اقتصادی به خطر می‌افتد.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تحمل مشکلات و صبوری باعث رفع گناهان می شود گفت: خدواند در قبال صبر انسان بخشش را قرار داده است و یاد خدا اثرات مثبتی در زندگی دارد.

تقدیر از پرسنل راهنمایی و رانندگی برای ایجاد نظم و کنترل ترافیک در سطح شهر وجاده، کسب رتبه اول راهنمایی و رانندگی بافق در کاهش تصادفات در استان، سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی و تبیین شخصیت این روحانی و سالگرد شهادت حضرت رقیه (س) از دیگر مباحثی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.