امام جمعه مشهد:

تصویب لوایح منع تامین مالی تروریسم راهی برای تسلط دشمن برکشور است

امام جمعه مشهد گفت: تصویب لوایح منع تامین مالی تروریسم بدعتی جدید در کشور و راهی برای تسلط دشمن بر کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های نمازجمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهارکرد: تصویب لوایح منع تامین تروریسم در مجلس خودتحریمی و راهی برای تسلط دشمن بر کشور است. 

وی افزود: گروه های مقاومت از جمله حزب الله لبنان، انصارالله یمن و نیروی قدس سپاه پاسداران طبق نظر آمریکایی ها در لیست سیاه قرار دارند و  تلاش می شود در شورای امنیت سازمان ملل این گروهها به عنوان تروریست معرفی شوند. 

امام جمعه مشهد گفت: با تایید نهایی مصوبه منع تامین مالی تروریسم در کشور، سپاه قدس که با تمام توان از کشور دفاع می کند و شهدای زیادی را نیز تقدیم انقلاب کرده دیگر امکان استفاده از سیستم مالی را ندارد. 

علم الهدی اظهارکرد: ما به عنوان ملت حسینی نباید راه و جاده تسلط به کشور را با تصویب لوایح مرتبط با منع تامین مالی تروریسم بازکنیم. 

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب اجازه بررسی این لوایح را در مجلس دادند که به معنای موافقت با تصویب این لایحه نبود و ایشان چند وقت پیش در دیدار نمایندگان مجلس معاهده های جهانی را راهی برای تسلط ابرقدرت ها بر کشورهای دیگر اعلام کرده بودند. 

وی تاکید کرد: مبنای سخنان رهبری این است که نباید به این کنوانسیون می پیوستیم که بسیاری از نمایندگان مجلس به این موضوع توجه نکردند. 

علم الهدی تصریح کرد: وزیرخارجه به عنوان کارشناس ترین فرد در جلسه علنی مجلس اعلام کرد تصویب این لایحه مشکلات را حل نمی کند و تنها بهانه را از آمریکا می گیرد. 

امام جمعه مشهد اظهارکرد: ۴۰ سال است آمریکا با بهانه و یا بدون بهانه جنایت های زیادی علیه ملت ایران داشته که نمونه آن حمله به هواپیمای مسافربری ایران بود. 

علم الهدی تاکید کرد: مسئولان باید بدانند مدیون خون شهدا هستند و خداوند نیز از خیانت به خون شهدا نخواهد گذشت. 

انتهای پیام/ب

صحبت های  امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۲۳:۳۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
امان از نفوذ که رهبر بارها از خطر جدی و مهلک نفوذ به همه هشدار داده اند