برگزاری کارگاه آموزشی «جام باشگاه های کتابخوانی» در اهواز

رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز از برگزاری کارگاه آموزشی «جام باشگاه های کتابخوانی» در کتابخانه عمومی شهید باهنر این کلانشهر خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی «جام باشگاه های کتابخوانی» در اهوازحسین صفری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اظهار داشت: کارگاه آموزشی «جام باشگاه های کتابخوانی» با شرکت 20 نفر از کتابداران کتابخانه های عمومی علاقمند به این جام به مدت 4 ساعت و با حضور مسئولان کتابخانه های عمومی و کتابداران کلانشهر اهواز در بخش کودک کتابخانه عمومی شهید باهنر برگزار گردید.

وی، آشنایی بیش تر کتابداران با باشگاه های کتابخوانی و ایجاد باشگاه های کتابخوانی، ترویج مطالعه و رونق کتابخوانی را از هدف برگزاری این کارگاه عنوان کرد.

زهرا کمائی، مربی این کارگاه و تسهیل گر برگزیده باشگاه کتابخوان اظهار داشت: باشگاه های ترویج کتابخوانی کودک و نوجوان با هدف کمک به افزایش سرانه مطالعه بین کودک و نوجوان، تقویت فرهنگ گفتگو و استدلال و مهارت در بحث و قدرت، تحلیل و گسترش فرهنگ همکاری و مشارکت در انجام یک کار گروهی تشکیل شده است.

در پایان این کارگاه آموزشی مربی و کتابداران تجربیات کتابخوانی یکدیگر را به اشتراک گذاشتند و مقرر شد که همکاری خوبی درکتابخانه ها با در اختیارگذاشتن فضا و اعضا و منابع به باشگاه های کتابخوانی انجام شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری کارگاه آموزشی ترویج فرهنگ کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.