آیت الله دری نجف آبادی در نمازجمعه اراک؛

باید با اتحاد مردم و مسئولان و با هوشیاری از شرایط کنونی عبور کنیم

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در نمازجمعه اراک گفت: باید با اتحاد مردم و مسئولان و با هوشیاری از شرایط کنونی عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در نمازجمعه اراک گفت: باید با اتحاد مردم و مسئولان و با هوشیاری از شرایط کنونی عبور کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در نمازجمعه اراک گفت: باید با اتحاد مردم و مسئولان و با هوشیاری از شرایط کنونی عبور کنیم و عبور از این مرحله تاریخی با همدلی اقشار مختلف مردم ممکن است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به جلسه سران قوا با رهبر معظم انقلاب در مورد مسایل روز کشور و تاکید حضرت آیت الله خامنه‌ای بر رفع مشکلات اقتصادی مردم گفت: دشمنان انقلاب به سرکردگی رییس جمهور آمریکا؛ رژیم آل سعود و صهیونیست‌ها با هجمه تبلیغاتی؛ رسانه‌ای و جنگ اقتصادی اتحاد و همدلی ملی را نشانه گرفتند.

امام جمعه اراک از دولت، مجلس وقوه قضاییه و دیگر دستگاه‌ها خواست با اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده مشکلات به وجود آمده برای کشور را کاهش دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی یکی از راهکار‌های مقابله با تحریم‌های اقتصادی و نفتی را افزایش تولید و رونق صادرات محصولات غیرنفتی دانست.

انتهای پیام/ج

عبور مرحله تاریخی کنونی با همدلی اقشار مختلف مردم ممکن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.