معرفی نمایندگان فارس در آزمون انتخابی مسابقات قرآن نابینایان جهان اسلام

نمایندگان فارس برای شرکت در مسابقات انتخابی بین المللی جهان اسلام، معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد رحمانیان دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی فارس گفت: محمدعلی ذاکری از شیراز، به عنوان قاری و امین محمدی‌آزاد از لارستان به عنوان حافظ کل قرآن برای شرکت در این آزمون معرفی شدند.

وی افزود: این دو نفر از بین نابینایان شهرستان‌های مختلف استان فارس بعد از بررسی رزومه و فعالیت انتخاب شدند.

رحمانیان ادامه داد: محمدعلی ذاکری، که به عنوان پدر قاریان استان فارس نیز مشهور است، دارای فعالیت‌هایی نظیر کسب مقام اول مسابقات بیش از ۱۰ دوره، اعزام به حج تمتع از سوی بعثه امام راحل و مقام معظم رهبری در سال‌های ۶۶ و ۷۰، کسب مقام اول در مسابقات نیرو‌های مسلح بیش از ۵ بار است.

محمدی آزاد حافظ کل قرآن نیز تاکنون ۹ مقام منطقه‌ای، ۲ مقام استانی در سال‌های ۸۶ و ۸۷ و مقام اول کشوری در سال ۸۸ کسب کرده است.

وی گفت: مسابقات قرآن بین‌المللی نابینایان جهان اسلام در زمستان امسال برگزار می‌شود و هر استان می‌تواند یک قاری و یک حافظ کل قرآن را به عنوان نماینده استان در این آزمون معرفی کند.

دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی فارس تصریح کرد: در آزمون انتخابی مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام، از میان همه استان‌ها سه قاری و سه حافظ کل قرآن انتخاب شده و در نهایت از میان آنان نیز از هر رشته یک نفر به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان انتخاب خواهد شد که زمان برگزاری این مسابقات اردیبهشت‌ماه سال آینده است.
انتهای پیام/ر

معرفی نمایندگان فارس  برای شرکت در مسابقات انتخابی بین المللی جهان اسلام

برچسب ها: بهزیستی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار