فرمانده انتظامی استان کرمان مطرح کرد؛

جنگ نرم مدیریت نشده ازسلاح شیمیایی خطرناک تر است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مرگ حق است و شهادت باعث تعجیل مرگ نمی‌شود و هرکسی این مدال پر افتخار را کسب نمی‌کند.

جنگ نرم مدیریت نشده ازسلاح شیمیایی خطرناک تر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع شهید بهزاد پور که چندی پیش در درگیری با سوداگران مرگ از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت،گفت: هرچه داریم از صلابت و برکت خون شهداست و همه سبز پوشانی که بی ادعا و جهادگونه در راستای آرامش و امنیت جامعه تلاش می کنند حضورشان را پاس میداریم.

وی افزود: نیروی انتظامی این افتخار را دارد از نقطه صفر مرزی تا عمق جامعه بااقدامات سخت افزاری و نرم افزاری حافظ امنیت است.

وی بیان کرد: این را توفیق میدانیم که خدمت گذار مردم هستیم به طوریکه بزرگان دین ما غبطه میخوردند که بتواند یک ساعت وظیفه نیروی انتظامی را انجام دهند.

وی با اشاره به اتفاقات در جامعه و جنگ اقتصادی تصریح کرد: مردم ما با خویشتن داری، صعه‌ی صدر، گذشت و ایثار شرایط را درک کرده و خود را حامی و پشتیبان این مرزو بوم دانستند.

سردار بنی اسدی فر گفت:: پلیس جامعه محورو مردم محور است و نمره قابل قبولی را درهمه مناسب‌های سال از آن خود کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در شرایط فعلی موضوع جنگ نرم و سلاح رسانه‌ای اگر مدیریت نشود اثرش از سلاح شیمایی بیشتر و بسیار خطرناکتر است.

وی اظهار داشت: انتظار ما این است که مردم بتوانند بادرک شرایط کنونی شاهد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باشیم و به خوبی دشمن را از پا دربیاوریم.

انتهای پیام/ح

جنگ نرم مدیریت نشده از سلاح شیمیایی بدتر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.