به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی؛

برگزاری و اجرای برنامه هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی

دبیر هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی از برگزاری و اجرای ۱۹ عنوان برنامه توسط این هیات در هفته تربیت‌بدنی و ورزش خبرداد.

فتاح‌پور، دبیر هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی در تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: امسال ۱۹ عنوان برنامه برای هفته تربیت بدنی و ورزش در شهر‌های مختلف استان برنامه‌ریزی شده و از آن جمله می‌توان به برگزاری همایش‌های ورزشی و دوره‌های آموزشی اشاره کرد.

فتاح پور ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیات، برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری است که یازدهم آبان‌ماه در میاندوآب برگزار می‌شود و از شبکه سوم سیما بصورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: حضور در نمایشگاه هیات‌های ورزشی، برگزاری مسابقات پیاده‌روی صبح‌گاهی، برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله دوره مربیگری آمادگی جسمانی در بوکان، سمینار یوگا در مهاباد و دوره مربیگری ایروبیک در ماکو از دیگر برنامه‌های ویژه هفته تربیت بدنی در استان خواهد بود.

فتاح پور خاطر نشان کرد: همایش پیاده‌روی در ۴ منطقه ارومیه، مسابقات پیشکسوتان، آمادگی جسمانی، طناب کشی و کارمندان دولت در همه شهرستان‌ها، برگزاری همایش کوهپیمایی و ورزش صبح‌گاهی، تجلیل از پیشکسوتان، برگزاری جشنواره بازی‌ها و ورزش کودکان و جشنواره غذا‌های سنتی و ورزش‌های همگانی از عناوین برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی در شهرستان‌های مختلف استان خواهد بود.

انتهای پیام / ن

 برنامه های هیات ورزشی آذربایجان غربی به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.