پویش اهدای خون آگاهانه در ایام اربعین در یزد

مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: پویش اهدای خون آگاهانه که از تاسوعا در استان راه اندازی شده تا ایام اربعین حسینی (ع) ادامه دارد.

پویش اهدای خون آگاهانه در ایام اربعین در یزدنقی تقوایی مدیر کل انتقال خون استان یزد در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اینکه پویش اهدای خون آگاهانه از تاسوعا در استان یزد راه اندازی شده است گفت: این پویش اهدای خون  تا ایام اربعین حسینی (ع) ادامه دارد و مردم می توانند به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

تقوایی افزود: پویش اهدای خون جهت آشنایی اهداکنندگان با فرآورده‌های خونی و ترویج فرهنگ و مدیریت بهینه اهدای این ماده حیاتی به بیماران انجام می‌گیرد.

تقوایی افزود: اهدکنندگان می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در این پویش انسان دوستانه، به سامانه نوبت دهی به نشانی اینترنتی www.yazdbto.ir و یا به صورت حضوری به مراکز انتقال خون در سراسر استان مراجعه نمایند.

تقوایی با توجه به اینکه از ابتدای امسال ٢۱ هزار و ٩۵۶نفر به مراکز انتقال خون مراجعه کردند گفت: از این تعداد ۱٧هزار و ٧۴٢ موفق به اهدای خون شدند.

وی ادامه داد: از بین اهدا کنندگان خون در استان ۱۸ هزار و ۳۶۰ نفر اهدا کننده مرد و ۵۴۰نفر زن بودند که در پنج ماهه نخست امسال اهداکنندگان مرد ٩۵درصد افزایش داشته اند.

انتهای پیام/ی

اهدای خون در ایام اربعین حسینی در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار