درحاشیه تشییع شهید امنیت درجیرفت مطرح شد؛

دستگیری ۴ سرکرده‌ باند‌های بین المللی قاچاق مواد درجنوب کرمان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری و بازداشت ۴ نفر از سرکرده‌های باند‌های بین المللی قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۴ سرکرده‌ باند‌های بین المللی قاچاق مواد درجنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسین سلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مدافع امنیت، سروان شهید محمدرضا بهزادپور در خصوص آخرین وضعیت پرونده عاملان شهادت دوتن از پرسنل نیروی انتظامی، گفت:در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر و همچنین سه متهم دیگر تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند و پرونده در شعبه ۲ بازپرسی باقید فوریت در حال رسیدگی است.

دادستان جیرفت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق مواد مخدر با قوت ادامه خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد که خون شهیدان عرصه امنیت پایمال شود، افزود:از ابتدای سال جاری بالغ بر ۴ تن و ۷۰۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

این مقام قضائی گفت::با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان و ماموران خدوم ناجا طی این مدت ۵ باند بزرگ مواد مخدر که ۳ باند آن‌ها به صورت بین المللی اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌نمودند متلاشی شده است.

دادستان جیرفت افزود:در مجموع طی عملیات‌های انجام شده مقادیر زیادی سلاح و مهمات از جمله یکصد و ۲۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و همچنین مقادیر زیادی لوازم و تجهیزات لجستیکی شامل یکصد و ۵۰ دستگاه خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و توقیف شده است.

شایان ذکر است خرداد ماه سال جاری درگیری قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با ماموران انتظامی شهرستان جیرفت، منجر به شهادت استوار فردین سنجری و زخمی شدن سروان بهزادپور از ماموران نیروی انتظامی جیرفت شده بود که این جانباز سرافراز صبح روز پنج شنبه ۱۹ مهرماه پس از تحمل درد ورنج فراون به فیض شهادت نائل  و پیکر پاک وی پس از تشییع باشکوه بر دستان مردم شهید پرور جیرفت در گلزار شهدای این شهرستان آرام گرفت
انتهای پیام/ح

دستگیری عاملین شهادت پرسنل ناجا در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار