پیام تبریک پورابراهیمی به مدال آوران کرمانی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی طی پیامی موفقیت ورزشکاران کرمانی در سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در پی افتخارآفرینی ورزشکارن کرمانی در سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی پیام تبریکی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

موفقیت ورزشکاران کرمانی در سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی و کسب مدال‌ طلا توسط سرکار خانم زهرا نعمتی، آقای پیمان نصیری و سرکار خانم عشرت کردستانی و کسب مدال ‌های نقره آقای منصور پورمیرزایی و خانم ها زهرا نعمتی، مریم ایرانمنش، بتول جعفریان، بتول خلیل زاده و فاطمه جهانی را به جامعه ورزش استان تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم کسب این موفقیت ها که با همت، پشتکار و تلاش این ورزشکاران عزیز، مربیان و مدیران ورزش استان کسب شده همچنان در همه رشته های ورزشی ادامه یابد.

این شکوه و عظمت را به قهرمانان و مربیان، خانواده شما، جامعه ورزشی کشور، مردم ایران اسلامی و مردم پرتلاش و سخت کوش کرمان تبریک گفته و پیروزی و سربلندی تمام قهرمانان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدرضا پورابراهیمی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ب

پورابراهیمی درخشش ورزشکاران کرمانی در رقابت های پاراآسیایی را تبریک گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.