معرفی نفرات برتر رقابت‌های دومین مرحله رنکینگ بدمینتون جوانان کشور در دیواندره

نفرات و تیم‌های برتر رقابت‌های دومین مرحله رنکینگ بدمینتون کشور در دیواندره معرفی شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران رده سنی جوانان کشور که از روز هجدهم مهرماه در سالن بدمینتون شهرستان دیواندره آغاز شده بود با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
دراین مرحله از مسابقات، ۹۳ ورزشکار به نمایندگی از ۲۱ استان سراسر کشور در دو بخش یک‌نفره و دونفره (دوبل) رده سنی جوانان به مدت سه‌روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان و با مشخص شدن نفرات برتر، در قسمت یک‌نفره این مسابقات مهدی انصاری از زنجان به مقام نخست دست یافت، علیرضا کرمی از تهران دوم شد و محمد چهار مالی از فارس و متین مقیمی از سمنان مشترکاً سوم شدند.

در بخش دو‌نفره این مسابقات که با شرکت ۲۶ تیم برگزار شد، تیم دو‌نفره مهدی انصاری و علی حسین‌خانی به نمایندگی از زنجان موفق شدند با شکست حریفان خود بر سکوی نخست بایستند، نیما رستم‌پور و علیرضا کرمی از تهران دوم شدند و تیم‌های دو‌نفره هادی آشتیانی و مسعود نجفی (آزاد) به همراه تیم دو‌نفره عرفان تاران و فربد یاسمی از زنجان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

گفتنی است، رقابت‌های رنکینگ بدمینتون رده سنی جوانان کشور در مراحل سه‌گانه برگزار می‌شود که مرحله نخست آن در تیرماه امسال به میزبانی شهرستان اراک برگزار شد و دومین مرحله در شهرستان دیواندره انجام گرفت و برگزاری مرحله سوم آن متعاقبا از سوی فدراسیون بدمینتون اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م

پایان رقابت‌های دومین مرحله رنکینگ بدمینتون جوانان کشور در دیواندره

برچسب ها: بدمینتون ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.