دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در بابل

۲ سارق اماکن خصوصی با ۱۱ فقره سرقت در بابل دستگیر شدند.

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو، سیم برق و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بابل، مووضع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی، تیمی متشکل از ماموران پلیس آگاهی، کلانتری ۱۱ و ماموران پاسگاه انتظامی زرگر محله سارقان را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌ های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت، منزل، مفازه، اموال داخل خودرو، سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه این متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌ روند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و افرادی که بی جهت در محدوده زندگی آنان پرسه می‌ زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۱ فقره سرقت در بابل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار