جذب ۱۴۰۰ حامی یتیم و فرزند نیازمند اصفهانی در ماه محرم

معاون کمیته امداد اصفهان گفت : در ماه محرم امسال۱۴۰۰ نیکوکار اصفهانی با اقتدا به سرور و سالار شهیدان حمایت یک هزار و ۷۰۶ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را بر عهده گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان ، مهدی رنجکش معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان از استقبال خوب عزاداران حسینی از طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین خبر داد و بابیان اینکه در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان پایگاه‌های جذب حامی این نهاد در نقاط مختلف استان برپا شد ، گفت : مردم نیکوکار اصفهان با اقتدا به سیره اهل‌بیت معصومین علیهم السلام ، به پذیرش حمایت یک هزار و ۷۰۶  یتیم و فرزند نیازمند اصفهانی اقدام کردند.

وی تعداد حامی ثبت‌نام‌شده در محرم امسال را ۱۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت : در شرایط اقتصادی سخت این روزهای کشور ، حمایت این خیران گرانقدر کمک بزرگی به بهبود وضعیت اقتصادی این فرزندان نیازمند خواهد کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان به همکاری قریب به ۵۹ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین با کمیته امداد اصفهان اشاره کرد و گفت : این نیکوکاران گرانقدر حمایت از ۱۶ هزار و ۳۸۲ فرزند یتیم و نیازمند را بر عهده‌دارند و مبالغی را به شکل منظم به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند و در مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

رنجکش بابیان اینکه بیشترین استقبال از این طرح در ایام محرم مربوط به مردم نیکوکار اصفهان است ، گفت : شهرستان‌های اردستان و نجف‌آباد نیز در رتبه‌های بعدی جذب حامیان قرار دارند.
وی به برنامه این نهاد برای جذب حامی در ایام شهادت حضرت رقیه (س) اشاره کرد و گفت: پایگاه های کمیته امداد از روز جمعه بیستم مهر ماه کار خود را شروع کرده است و تا روز شهادت آن حضرت بر پا خواهد بود.

رنجکش امکان مشارکت مردم در این طرح را در همه ایام سال فراهم دانست و گفت : نیکوکاران و خیران گرانقدری که مایل به پذیرش حمایت این فرزندان هستند می‌توانند به دفاتر این نهاد در سراسر استان اصفهان و یا تارنمای اینترنتی mohsenin.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

همکاری ۵۹ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین با کمیته امداد اصفهان

برچسب ها: کمیته امداد ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار