آموزش آتش نشانی به کودکان به مناسبت هفته کودک

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آموزش کودکان به مناسبت هفته کودک خبر داد.

آموزش آتش نشانی به کودکان به مناسبت هفته کودکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: به مناسبت هفته کودک سازمان آتش نشانی با حضور در نمایشگاه ویژه کودکان که به همت شهرداری کرمان در شهربازی برگزار شد اقدام به برپایی غرفه آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه کودکان نمود .

وی افزود :در این نمایشگاه سازمان آتش نشانی برنامه های ویژه ای از جمله آشنایی با وسایل خطر ناک خانگی ,رفتار نایمن و خطر آفرین,راه های فرار از آتش سوزی برای کودکان به انجام پذیرفت .

عسکری گفت : سازمان آتش نشانی با برنامه های آموزشی متنوع از قبیل پخش کلیپ آموزشی و کارتون مخصوص کودکان ,برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع آتش نشانی به همراه اهداء جوایز سعی در به وجود آوردن فضایی سرگرم کننده و آموزشی جهت آشنایی کودکان با نکات ایمنی و آتش نشانی نمود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی افزود: در این نمایشگاه سعی شد کودکان با انواع عملیات های آتش نشانان آشنا شده و افزود: آموزش کودکان در زمینه ایمنی و آتش نشانی از اهمیت بالایی برخوردار است و برای داشتن جامعه ای ایمن در آینده بایستی آموزش و فرهنگ سازی در بین کودکان به نحو صحیح انجام شود.


انتهای پیام/س

 

آموزش کودکان به مناسبت هفته کودک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار